Deelnemers stellen zich voor en een uitgebreid scala aan andere onderwerpen.

Vandaag gefietst in 2016

havana
Forum-lid HC

Gebruikersavatar havana 12 jan 2016 17:06

Goed bezig mensen. Lees jullie verslagen met enige jaloezie. Mede door de ijzel en een week skivakantie sta ik in 2016 nog altijd op 0.... Het weer voor deze week ziet er ook niet zo best uit... :dislike:

i-mac

i-mac 12 jan 2016 17:24

Gastheerg schreef:Stoer :winkthumb:

Ik had wat klusjes en die heb ik zo traag mogelijk uitgevoerd zodat ik geen tijd meer had om te fietsen :lol:

Gister al nat genoeg geweest op dinsdag. Morgen wellicht aan het eind van de ochtend!
Ik heb op mijn winterfiets Crud RoadRacer spatborden staan. Dat scheelt enorm. En ik behandel mijn Gabba jas en mijn Castelli Fluido Nanoflex broek regelmatig. Daar kan je al eens een ferme bui mee hebben. Maar de hagel deed wel pijn. Maar ach, dat is Flandrien weer hé ;-)

Morgen een nieuwe rit ...

.jeroen.
Forum-lid

.jeroen. 12 jan 2016 19:52

Vanochtend wat eerder klaar met de studie. Snel de trein naar huis gepakt en eenmaal in Doetinchem met een zonnetje naar huis gefietst. Snel omgekleed maar toen ik beneden kwam trokken donkere wolken zich al samen. Even getwijfel, maar toch op de fiets gesprongen. Amper de straat uit of het begon al te regenen. Gelukkig waaide het snel weer over. Echt een pretje was het niet met de wind vandaag, maar wel lekker om even buiten te zijn.

https://www.strava.com/activities/468745521

De Hel van Baak
Afbeelding

Muizengatweg
Afbeelding

superb11
Forum-lid

superb11 13 jan 2016 08:48

Mooie foto's Jeroen, vooral de onderste!!! Wat is trouwens de straatnaam van 'de hel van Baak'?

.jeroen.
Forum-lid

.jeroen. 13 jan 2016 17:50

Dank! de hel van Baak is de Vrendenbargsedijk. Als ik het me goed herinner zijn we er ook overheen gereden tijdens de forumrit Achterhoek van 2012.

i-mac

i-mac 13 jan 2016 18:05

Na de rit van gisteren had ik me voorgenomen om het vandaag rustig en vooral niet te lang te maken. Maar ach, één telefoontje later sloot ik me aan bij een groep renners uit de buurt. Weer 91km erbij :-) En het was vooral heel aangenaam vertoeven met die groep. Nu eens kijken om daar een vaste wekelijkse afspraak voor te versieren (lees : vroeg dienst op het werk regelen).

nijkie
Forum-lid HC

Gebruikersavatar nijkie 13 jan 2016 19:15

Prima weer vandaag om buiten te spelen.
Klein ommetje gemaakt via Elst omdat vrouwlief de telefoon was vergeten,daarna koers gezet naar de Posbank en Arnhem Noord.75km en 700hm gemaakt.Normaal is dit een route van 60km.
https://www.strava.com/activities/469438722
Sensa GF White edition.
Canyon cf sl8.

Tracing_NL
Forum-lid

Gebruikersavatar Tracing_NL 14 jan 2016 09:27

Gisteravond nog "snel" een rondje meegepakt. Helaas geen hoogtemeters van betekenis in onze regio :D . Prachtig weer, droge weg en niet overdreven veel wind (Tegenwoordig al blij met windkracht 4 ;) ).

https://www.strava.com/activities/469710269

Kijk vandaag naar buiten en het is "schijtweer"! dus goed gedaan. tevreden gevoel :like:
Ouder worden is verplicht, volwassen worden is een keuze.

laurens87
Forum-lid

laurens87 14 jan 2016 16:15

Niet vandaag, wel gisteren

eigenlijk had ik de gehele dag vrij gisteren... In de ochtend moest ik echter toch werken. Gelukkig was het de hele ochtend ook kloteweer in Breda. Dus ik vond het niet zo erg! In de middag nog steeds vrij dus wilde ik er op uit trekken. Echter zag het er niet super uit, dus na de lunch eerst nog wat klusjes in huis gedaan. Om twee uur zou het droog zijn, Dus ik stond klaar om te gaan, en aangezien het droog was ging ik op weg. helaas begon het binnen een paar minuten te regenen, daar ging ik toch even twijfelen of ik wel door wilde rijden. Na ongeveer 15 minuten werd het gelukkig droog dus de twijfel ging langzaam weg.

Op dat moment ook besloten mijn origineel geplande route af te rijden. Dus vanaf Breda via het Liesbos lekker richting Sprundel gefietst. Daar toch behoorlijk veel wind die ongeveer recht west was. Na Sprundel via Rucphen naar Roosendaal gefietst. Via Wouw en Moerstraten de wind lekker in de rug gekregen. Vervolgens lekker tempo door kunnen fietsen en via kruisland, oud-gastel langs de Mark terecht gekomen. Omdat het wel lekker ging ondertussen ook besloten de 100 maar weer vol te maken en dus vervolgens na Zevenbergen door te rijden naar Langeweg en Terheijden. Vervolgens een lusje in Breda om de 100km te volbrengen. Na afgelopen zaterdag toch alweer de tweede 100 van 2016. Niet slecht begonnen! Niet dat het moet, maar het is goed begonnen. Scheelt alvast voor de lente!

https://www.strava.com/activities/469572644
Change is the only constant... Hanging on is the only sin...

nijkie
Forum-lid HC

Gebruikersavatar nijkie 15 jan 2016 17:26

Kids naar school,Vrouw aan het werk,hond uitgelaten....tijd voor een rondje 't Peeske-Muur van Zeddam zie foto-Hoch Eltenzie foto via de Roze brug -Millingerwaar-Nijmegen-Arnhem.
https://www.strava.com/activities/470813385
Sensa GF White edition.
Canyon cf sl8.

havana
Forum-lid HC

Gebruikersavatar havana 15 jan 2016 17:27

Lekker bezig! Ik had eindelijk tijd en het weer werkte ook nog mee maar... m'n dochter ziek! Dus wéér niet buiten kunnen fietsen dus de brilstand staat er nog altijd op :(

Hopelijk zondag op herkansing!!

Gastheerg
Forum-lid HC
Contact

Gebruikersavatar Gastheerg 15 jan 2016 17:33

Het zit je niet mee. Maar hier kan ik al een paar dagen in de tuin zwemmen. Morgen andere verplichtingen maar zondag wordt het geloof ik prima fietsweer in heel Nederland :mrgreen:

Plaats reactie