Fietsforum woordenboek
- monsieurpinot
- Forum-lid HC
en vergeet de baard niet!
- monsieurpinot
- Forum-lid HC
https://twitter.com/TheBarberPosttjerk1121 schreef:Maar wel eentje die door een barbier bijgehouden wordt, dan mag hetmonsieurpinot schreef:en vergeet de baard niet!
- Sha Kokken
- Forum-lid
Dat geldt dus niet voor remmen en groepsetsDouglas schreef:Ter voorkoming van herhaaldelijke, eindeloze en zinloze discussies worden alle varianten geaccepteerd.
- monsieurpinot
- Forum-lid HC
Douglas schreef:Patte: afkomstig uit het frans. In het forum verbastert naar pat en pad. Meervoud; pattes, patten of padden. Ter voorkoming van herhaaldelijke, eindeloze en zinloze discussies worden alle varianten geaccepteerd.
ik dacht dat ik de deze vraag een keer aan Onze Taal had gesteld, maar kan 't niet meer terug vinden..
- monsieurpinot
- Forum-lid HC
De helmevangelist: persoon die te pas en te onpas van de daken wil schreeuwen: 'draag toch een helm!'
(Ik bedacht me dat ik zo iemand ben toen ik vanmorgen weer een rennertje zonder helm zag)
(Ik bedacht me dat ik zo iemand ben toen ik vanmorgen weer een rennertje zonder helm zag)
Is die familie van de fietsbelfetisjist?
"Niet-wielrenners. De leegheid van die levens schokt me." T.Krabbé
baanfiets kopen?
baanfiets kopen?
- monsieurpinot
- Forum-lid HC
Behoort tot de mogelijkheid, maar dan is er met mijn dna iets mis want ik heb weer niet zoveel met bellen..53x11 schreef:Is die familie van de fietsbelfetisjist?
- Wiliertoerist
- Forum-lid
ultra_ivo schreef: zombiefietsers
En tegelijk ook , want ik zou ze het liefst zo het slootje in duwen, met telefoon en al.