Lees mij reacties aub met een knipoog.
Freerider schreef: Sommige merken eisen inspraak in de tekst...die geven we niet. Als daarvan de consequentie is dat ze niet adverteren en niet mee doen in tests...so be it.
Sorry maar als ik als importeur of fabrikant over mijn fiets zou lezen dat het glimmende carbon een minpunt is dan vraag ik mij toch echt af wat het niveau is van de redactie.Freerider schreef:En nog een keer hand in eigen boezem: Die plussen en minnen in de racetest gaan we aanpakken, glimmend carbon is inderdaad een gek punt om daar te noemen.
Je zou bij mij alleen nog een fiets kunnen halen als ik inzage zou hebben in de tekst met het recht hier en daar wat zaken aan te passen. Dit soort afbreukrisico's zou ik als leverancier er gewoon niet bij willen hebben, evenmin zou ik nog adverteren in jullie blad.
Volg eens een cursus social media of beter nog, stuur mij een PM, ik weet iemand die jullie vast wel een middagje bij wil spijkeren in social media (kost een paar centen maar dan leer je wel van een van de beste). Een ding wil ik in ieder geval alvast verklappen. Ben je actief op social media (een forum is ook social media) verstop je nooit, helemaal niet als er kritiek komt.Freerider schreef:We vinden het soms moeilijk om ons in de discussie te mengen. Vooral omdat het vaak ontaard in welles-nietes en er geregeld meningen als feiten gebracht worden. Zo wordt over nr.4 wederom gezegd dat we (ik chargeer een beetje) dansen naar de pijpen van de adverteerder. Ik heb het al eerder uitgelegd, dat is niet waar. We liggen geregeld in de clinch met onze adverteerders omdat we ze niet de invloed geven die ze willen. Niet voor niets krijgen we niet alle merken die we willen testen.
Is dat model nog te handhaven? Of wordt het tijd voor een nieuw business model?Freerider schreef:Daarnaast komen onze inkomsten ook uit de abonnementen en losse verkoop van onze magazines. We hebben er dus alles mee te winnen om objectieve en interessante artikelen te publiceren.
Kenners, dat zijn toch die mensen die met de regelmaat van de klok nieuwe dure fietsen kopen?Freerider schreef:Op dit forum komen veel kenners, voor hen zal de diepgang in Fiets soms even niet genoeg zijn.
Freerider schreef:Helaas is het lastig om van BMC testfietsen te krijgen, een beter vergelijkbaar model was niet voor handen.
Een tijdje geleden hadden jullie een keer enkele forummdeelnemers gevraagd mee te doen aan een fiets test. Leuk artikel, zou ik vooral niet herhalen.Freerider schreef: Niet voor niets krijgen we niet alle merken die we willen testen.
Sterker nog, als jullie volgende keer van een merk weer geen fiets krijgen, vraag vooral geen forumleden of zij er misschien eentje in de woonkamer hebben staan.
Stel je eens voor zeg, een blad van en voor fietsers, nee hou het lekker bij het oude.
Betrek je forumleden/lezers vooral niet actief bij het blad, de kans dat je oplage evenals je ambassadeurs voor het blad groeit is gewoon te groot. Niet doen dus.