Garmin 1000 vs Wahoo Elemnt GPS
-
- Forum-lid HC
Qua uiterlijk gaat mijn voorkeur uit naar de Wahoo denk ik. Qua prijs ben ik nog wel even geschrokken, €379,- voor de kale unit. Met een hartslagband en snelheids- en cadanssensor zit je met €479,- toch al snel boven de prijs van de Garmin 1000 bundel. Voor dat bedrag wil je toch eigenlijk niet de 1e versie en een uitgebreide beta maar gewoon een volwaardig product. Het zijn sowieso forse bedragen voor een fietscomputer(!)
-
- Forum-lid
Of een Campa Ergobrain.nijkie schreef:Ook ideaal als je de D fly hebt en de 1000 (en dura ace di2 ) met de shifter kan je scrollen in je velden dus handjes aan het stuur.
Knopje links inhouden kaart knopje rechts hoogte profiel.
- alliance_0
- Forum-lid
Ik zou zeggen lees de beide topics over de Elemnt en de Bolt
viewtopic.php?f=21&t=82581
viewtopic.php?f=21&t=79187
Maar die topics had je natuurlijk zelf ook kunnen vinden.
viewtopic.php?f=21&t=82581
viewtopic.php?f=21&t=79187
Maar die topics had je natuurlijk zelf ook kunnen vinden.
Als je iemand bent die veel van de navigatie functie gebruik maakt is de Garmin 1000 in zijn voordeel, heeft simpelweg meer functionaliteit. Tevens is het platform Garmin Connect onverslaanbaar, als je een gratis service wilt hebben.
Voor ritten registratie en gebruikersgemak is een kwestie van wat je prettig vind, daar zie ik zelf geen verschil.
Verwacht niet dat de Helpdesk van Wahoo beter is dan die van Garmin, wacht nu alweer bijna een week op een antwoord.....
YFood !!!