NOS vs Sporza vs Eurosport
Dan is het maar goed dat de sponsors vooral geïnteresseerd zijn in exposure in Nederland en niet in de rest van de wereld. Vandaar dat het helemaal niet belangrijk is wat mevrouw Been of sommige andere wielervolgers vinden. De ploeg moet de sponsors tevreden houden, vandaar dat de tour voor hun de belangrijkste koers is en ze daar altijd voor het klassement zullen gaan.
Natuurlijk zullen ze graag de Giro willen winnen en natuurlijk willen ze graag etappes winnen in de tour. Maar voor het voortbestaan van de ploeg en het tevreden houden van de sponsors is een klassement veel te belangrijk en dus is het helemaal niet interessant wat wij of mevrouw Been graag willen.
Natuurlijk zullen ze graag de Giro willen winnen en natuurlijk willen ze graag etappes winnen in de tour. Maar voor het voortbestaan van de ploeg en het tevreden houden van de sponsors is een klassement veel te belangrijk en dus is het helemaal niet interessant wat wij of mevrouw Been graag willen.
Fietsen is gezond, dus eet meer fiets
Als ze het uitzenden, altijd Sporza. Vooral Wuyts & De Cauwer maken van de koers een ervaring. Hun 'gezever' onder elkaar, hun steken onder water, hun opvulling als er een uurtje niet gebeurt.
NOS eigenlijk nooit. Als NOS koers uitzend, zendt de VRT die 99% van de tijd ook uit.
Eurosport gebeurt soms wel, maar ik verzet indien mogelijk altijd de taal naar Engels.
NOS eigenlijk nooit. Als NOS koers uitzend, zendt de VRT die 99% van de tijd ook uit.
Eurosport gebeurt soms wel, maar ik verzet indien mogelijk altijd de taal naar Engels.
-
- Forum-lid
Hoe vinden jullie het commentaar deze Tour?
- AmstelGoldRaas
- Forum-lid
Ik kijk altijd Sporza, en dat commentaar is prima wat mij betreft. Commentaar bij de NOS trek ik al jaren niet meer en Eurosport heeft reclame en Jose Been dus dat is ook geen optie.WielrennerYouri schreef:Hoe vinden jullie het commentaar deze Tour?
- LongTallErne
- Forum-lid
Ik word moe van Herbert Dijkstra met al zijn ervaringsverhalen. Kijk dus merendeels naar Sporza en dat is wel oke.WielrennerYouri schreef:Hoe vinden jullie het commentaar deze Tour?
Op mijn best in de bergen...... bergaf dan wel
MERIDA RIDE 400
MERIDA RIDE 400
- ophetkantje
- Forum-lid
Sporza! Ducrot zijn gewauwel en de ervaring van Dijkstra (25 jaar geleden en dan nog voornamelijk op de baan) slaat alles. Eurosport, naar Jose been kan ik gewoon niet luisteren en reclame op de meest onmogelijke momenten. Sporza op zich goed commentaar, goede achtergrond verhalen en de meeste renners worden snel herkent. Best prima zo.
Ach, ik zeg ook maar wat
-
- Forum-lid
Heb dezelfde mening maar ook bij Sporza ben ik de afgelopen week vaak in de zetel in slaap gevallen. Een saaie boel maar dat is normaal voor rechtstreeks wegwielrennen op TV. De saaiheid van deze eerste negen Tourdagen werd nog verstevigd door het ontbreken van ViveLeVelo en vooral TuduJour.AmstelGoldRaas schreef:Ik kijk altijd Sporza, en dat commentaar is prima wat mij betreft. Commentaar bij de NOS trek ik al jaren niet meer en Eurosport heeft reclame en Jose Been dus dat is ook geen optie.WielrennerYouri schreef:Hoe vinden jullie het commentaar deze Tour?
Het is uitkijken naar de periode dat Michel Wuyts en Pol Herijgers minimaal wekelijks op Sporza een veel spektakelairder onderdeel van de wielersport van commentaar voorzien.
Waar ik niet bij in slaap val. Maar daar zal ook de korterer wedstrijdduur zeker een rol bij spelen.
-
- Forum-lid
Word jij nou nooit moe van jezelf?
-
- Forum-lid
Ja , als ik zelf berg op of tegen de wind op moet fietsendickygiovanni schreef:Word jij nou nooit moe van jezelf?