Het grote fietspomp topic
- Sweety2008
- Forum-lid
Ik heb het vanmorgen nog met de SKS pomp geprobeerd om mijn gewone fietsbanden op te pompen.
De kop gaat er met geen mogelijkheid erop zelfs mijn man heeft het nog met geweld geprobeerd maar nix.
Deze SKS pomp waar mijn grootste miskoop ooit.
Ik ga hem verkopen misschien kunnen andere er beter mee uit de voeten.
De kop gaat er met geen mogelijkheid erop zelfs mijn man heeft het nog met geweld geprobeerd maar nix.
Deze SKS pomp waar mijn grootste miskoop ooit.
Ik ga hem verkopen misschien kunnen andere er beter mee uit de voeten.
Ghost Nivolet 6LC
- Sweety2008
- Forum-lid
Ook weer waar. Van kleding miskopen daar zou ik maar liever niet over praten. ![Surprised :o](./images/smilies/icon_e_surprised.gif)
![Surprised :o](./images/smilies/icon_e_surprised.gif)
Ghost Nivolet 6LC
- Sweety2008
- Forum-lid
![Very Happy :D](./images/smilies/icon_e_biggrin.gif)
![Very Happy :D](./images/smilies/icon_e_biggrin.gif)
Ghost Nivolet 6LC
- Supergrover
- Forum-lid HC
Gewoon ff deze kop (voor een paar euri)eropzetten Sweety en die vreselijke duokop eraf en je hebt een prima pomp!Sweety2008 schreef: Deze SKS pomp waar mijn grootste miskoop ooit.
![Afbeelding](http://i67.tinypic.com/rbjntw.jpg)
- Sweety2008
- Forum-lid
Waar krijg ik deze kop? Bij de fietsenmaker of in een bouwmarkt?Supergrover schreef:Gewoon ff deze kop (voor een paar euri)eropzetten Sweety en die vreselijke duokop eraf en je hebt een prima pomp!Sweety2008 schreef: Deze SKS pomp waar mijn grootste miskoop ooit.
Ghost Nivolet 6LC
Bikers are not alone
Ik heb een pomp van Lezyne, waarbij je de kop op het ventiel draait i.p.v. klemt. Werkt voor mij goed. Om een of andere reden kreeg ik bij andere pompen de kop niet op het ventiel geklemd. Ligt overigens geheel aan mij, ben af en toe niet een van de handigsten [WINKING FACE].
Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk