Wil je een nieuwe racefiets kopen? Hulp nodig? Stel al je vragen hier!

Venge (/Tarmac), Propel, Protos: and the winner is: Propel

Gebruikersavatar
Lcsmet
Forum-lid HC
Berichten: 16446
Lid geworden op: 30 mar 2009 18:55
Locatie: Het Soete Land van Waes

Gebruikersavatar Lcsmet 27 aug 2016 18:43

Musicmaestro schreef:Ik kies de Propel (tenzij ik alsnog besluit te wachten tot najaar/volgend jaar).

Iedereen bedankt voor al dan niet nuttige tips en adviezen.
De topictitel is aangepast "Venge (/Tarmac), Propel, Protos: and the winner is: Propel"
Heb je nu al een Propel aangeschaft of ga je deze volgend jaar aanschaffen?
Als je nu al beslist hebt wat je volgend jaar gaat kopen dan durf ik er om wedden dat je keuze niet definitief is :)
I know myself like no one else
Nothing to defend

Musicmaestro
Forum-lid
Berichten: 109
Lid geworden op: 26 jul 2016 15:45

Musicmaestro 27 aug 2016 19:51

Zie Giant topic :D
Een hardloper die graag de fiets pakt:
Dagelijks: Koga Full Pro M
Echte werk: Giant Propel SL1 2016

jappiex
Forum-lid
Berichten: 628
Lid geworden op: 20 mei 2007 12:44

jappiex 27 aug 2016 20:43

Als fietsemaker deed ik bij zulke klanten geen scherpere aanbieding maar juist nog wat bij de prijs op. Voor dat ellenlang gedraal onder werktijd.

Musicmaestro
Forum-lid
Berichten: 109
Lid geworden op: 26 jul 2016 15:45

Musicmaestro 28 aug 2016 10:17

Als fietsenmaker zou je weinig klanten hebben dan ilii
Een hardloper die graag de fiets pakt:
Dagelijks: Koga Full Pro M
Echte werk: Giant Propel SL1 2016

Musicmaestro
Forum-lid
Berichten: 109
Lid geworden op: 26 jul 2016 15:45

Musicmaestro 28 aug 2016 17:45

Geduld is een schone zaak... 8-)
Een hardloper die graag de fiets pakt:
Dagelijks: Koga Full Pro M
Echte werk: Giant Propel SL1 2016

Gebruikersavatar
Lcsmet
Forum-lid HC
Berichten: 16446
Lid geworden op: 30 mar 2009 18:55
Locatie: Het Soete Land van Waes

Gebruikersavatar Lcsmet 28 aug 2016 20:05

Lcsmet schreef:
Musicmaestro schreef:Ik kies de Propel (tenzij ik alsnog besluit te wachten tot najaar/volgend jaar).

Iedereen bedankt voor al dan niet nuttige tips en adviezen.
De topictitel is aangepast "Venge (/Tarmac), Propel, Protos: and the winner is: Propel"
Heb je nu al een Propel aangeschaft of ga je deze volgend jaar aanschaffen?
Als je nu al beslist hebt wat je volgend jaar gaat kopen dan durf ik er om wedden dat je keuze niet definitief is :)
Musicmaestro schreef:Zie Giant topic :D
Uit het Giant topic.
Musicmaestro schreef:Hoi iedereen,
Omdat ik erg geïnteresseerd ben in de aanschaf van een Propel (kleine twijfel nog, maar zal dat niet altijd blijven tenzij de koop definitief is?) heb ik me gisteren een Propel gehuurd om de Alpe d'Huez op te fietsen.
Een advanced (no SL) die met Ultegra Di.
Ik heb geen recente vergelijk met TCR maar die fiets beviel me heel erg goed! Zowel mbt klimmen als ook het dalen.
Ik hou de deur nog op een klein kiertje maar ik ben voor 90% om.
I know myself like no one else
Nothing to defend

Musicmaestro
Forum-lid
Berichten: 109
Lid geworden op: 26 jul 2016 15:45

Musicmaestro 28 aug 2016 20:59

Wat willen jullie hiermee zeggen?
Ik beslis wanneer ik wil beslissen, ik besluit wanneer ik wil besluiten en ik koop wanneer ik wil kopen en bovendien alsnog WAT ik wil kopen.
Grootste kans is dat het Propel wordt, maar best mogelijk dat ik op het laatste moment toch nog een tweedehands S-Works Venge of Tarmac koop.
En misschien ook helemaal niks.

Ik dank allen die mij hebben geholpen een keuze te maken. Jullie zullen wel horen wat het is geworden of niet.

Mbt TCR: dat was een discussie binnen het Giant topic. Ik ben NIET geïnteresseerd in een TCR.

Oh en verder staat er ook nog wel een leuke Koga bij onze plaatselijke fm en....

Grtz
Een hardloper die graag de fiets pakt:
Dagelijks: Koga Full Pro M
Echte werk: Giant Propel SL1 2016

Musicmaestro
Forum-lid
Berichten: 109
Lid geworden op: 26 jul 2016 15:45

Musicmaestro 28 aug 2016 21:41

SqueeZer schreef:Kunnen mss. een nieuw topic openen en daar weddenschappen plaatsen welke fiets hij al dan niet ooit aanschaft? :mrgreen:
LOL dat zou te veel eer zijn voor me :D
:seriousmode: succes met wat je ook moge kopen zolang jij er maar gelukkig mee bent :winkthumb:
Thanks m8
Een hardloper die graag de fiets pakt:
Dagelijks: Koga Full Pro M
Echte werk: Giant Propel SL1 2016

Gebruikersavatar
monsieurpinot
Forum-lid HC
Berichten: 4423
Lid geworden op: 21 jun 2007 15:01
Locatie: Amsterdam

Gebruikersavatar monsieurpinot 28 aug 2016 21:43

jij mag natuurlijk besluiten en kopen wat je wilt, maar als je je ervaringen/vragen hier deelt kun je natuurlijk opmerkingen (en grappen en grollen verwachten). Succes met je keuze!

Musicmaestro
Forum-lid
Berichten: 109
Lid geworden op: 26 jul 2016 15:45

Musicmaestro 28 aug 2016 21:57

Lcsmet schreef:
De topictitel is aangepast "Venge (/Tarmac), Propel, Protos: and the winner is: Propel"
Heb je nu al een Propel aangeschaft of ga je deze volgend jaar aanschaffen?
Als je nu al beslist hebt wat je volgend jaar gaat kopen dan durf ik er om wedden dat je keuze niet definitief is :)
Overigens is de planning om een dezer dagen te beslissen, ik bedoel maar: ik moet toch gewoon een keer die keuze maken! Het is ook niet zomaar een pakje boter kopen.

Ik heb al lang gekozen voor de Propel, maar ja; dan komen er weer mooie Tarmacs en/of Venges voorbij voor scherpe prijzen of een van de verkopende partijen zet een extra lage prijs in waardoor ik toch weer ga lopen wijfelen...

En dus zo gaat dat de ganse tijd. Toch kom ik er elke keer weer op dat de Propel NIEUW de beste keuze is.

Ik heb de afspraak gemaakt met moeders de vrouw dat ik niet ga kopen voordat de vakantie voorbij is (en ze vind het sowieso te duur) dus dat is eigenlijk nog een groter obstakel dan het kiezen van welke fiets.
Dus tot die tijd hou ik mezelf lekker voor de gek en eensdaags...
Een hardloper die graag de fiets pakt:
Dagelijks: Koga Full Pro M
Echte werk: Giant Propel SL1 2016

Musicmaestro
Forum-lid
Berichten: 109
Lid geworden op: 26 jul 2016 15:45

Musicmaestro 28 aug 2016 21:59

monsieurpinot schreef:jij mag natuurlijk besluiten en kopen wat je wilt, maar als je je ervaringen/vragen hier deelt kun je natuurlijk opmerkingen (en grappen en grollen verwachten). Succes met je keuze!
Ik snap, ik doe maar lekker mee ;)

Sorry voor m'n botte opmerkingen van een paar uur terug
Een hardloper die graag de fiets pakt:
Dagelijks: Koga Full Pro M
Echte werk: Giant Propel SL1 2016

Gebruikersavatar
Wolfhound32
Forum-lid
Berichten: 1861
Lid geworden op: 13 nov 2013 07:06
Locatie: Dronten

Gebruikersavatar Wolfhound32 29 aug 2016 06:55

Zoals monsieurpinot al schreef; Ga lekker naar de bikemotion in oktober en kies daar de mooiste. Zotg dat je een fiets krijgt met elektronisch schakelen daar heb je (ook al eerder gelezen) elke rit plezier van.
__________________
Jarig zijn is gezond! Onderzoek heeft aangetoond dat mensen die vaker jarig zijn, langer leven.

Plaats reactie