Het is diep triest . . . . . , je start op dit forum met een hoop commentaar op het maandblad Fiets en zonder ook maar iets gefundeerd daaruit te overleggen gooi je een 'knuppel in het hoenderhok'.William235 schreef:Het magazine Fiets is wat mij betreft een grote teleurstelling. Een dikke luxe reclame folder uit de Nederlandse polder. Veel woorden in zinnen die niets zeggen. Met name de fiets 'testen' zijn een aanfluiting. Alles is goed en leuk en mooi, voor ieder wat wils, elk voordeel heeft weer zijn nadeel en vice versa. Vlees nog Vis. Drama. En dan de scores van de testen. Er wordt getest op 'imago'. Dat maakt dan alles weer goed voor die dure fietsen. Imago doet er niet toe voor de sporter. Een overbodig magazine. Ik zal er maar niets uit citeren, want dan lach je je vallen uit je broek. Niet serieus te nemen.
Verder heb je niet eens het fatsoen om met deze binnenkomst jezelf op dit forum voor te stellen.
Voor mij ben je een oproermaker en hoor je wat mij betreft niet thuis op dit forum.
![Vind ik niet leuk :dislike:](./images/smilies/thumbdown.gif)