Het grote frame (over)spuiten topic
-
- Forum-lid
ben benieuwd.
Welke kleuren komen er op?
Welke kleuren komen er op?
- oldandslow
- Forum-lid
Het zal wel blauw worden, zoals de Basso, maar dan zonder het rood witte. Maar voorlopig ben ik nog niet klaar met de interne bekabeling, dat is iets lastiger als ik dacht. De bracketpot is niet open maar zit vastgeplakt aan de BB30 bus. Ik heb een gaatje geboord naar achter en naar boven en kom telkens enkele mm epoxy tegen. Ik kwam er met de endoscoop niet achter hoe het precies zat, daarom heb ik maar een gaatje geboord en een draadje doorgestoken.
Benotto>Alan>vanTuyl780>Bianchi SL3> Cube Litening>Cube Agree GTC>FM028>C-Works
- oldandslow
- Forum-lid
Zo, ondanks het ietwat herfstige plaatje is mijn fiets weer klaar voor de lente. Prachtig gespoten; monaco blauw van BMW. de kabels netjes binnendoor gelegd, keurig verzorgd door Edwin van Carbonreparatie.nl. Yaw derailleur en Red crankstel er op, hij is weer als nieuw wat mij betreft. Nou ja, de velgen zijn inmiddels behoorlijk ingeremd, daar ben ik nog over na aan het denken..
Benotto>Alan>vanTuyl780>Bianchi SL3> Cube Litening>Cube Agree GTC>FM028>C-Works
Ter inspiratie: De Mosaic RS1.
Staal uit Colorado, als ik mij niet vergis.
http://www.mosaiccycles.com/
Staal uit Colorado, als ik mij niet vergis.
http://www.mosaiccycles.com/
WiND - 56 - / Waltly - Expedition Overlander
- Supergrover
- Forum-lid HC
Herman Braun maakt hele mooie fietsen hoor....
Nice! Ik hoop 'm binnenkort live te mogen aanschouwen in de A-groep!oldandslow schreef:Zo, ondanks het ietwat herfstige plaatje is mijn fiets weer klaar voor de lente. Prachtig gespoten; monaco blauw van BMW. de kabels netjes binnendoor gelegd, keurig verzorgd door Edwin van Carbonreparatie.nl. Yaw derailleur en Red crankstel er op, hij is weer als nieuw wat mij betreft. Nou ja, de velgen zijn inmiddels behoorlijk ingeremd, daar ben ik nog over na aan het denken..
Jouw BMW blauw naast mijn Porsche grijs; dat wordt vlammen!
En mijn oue frame van 9 jaar oud is weer als nieuw!metor schreef:Mijn frame ook weg gebracht voor een 2e leven. Na 8 jaar is het frame nog top maar mag wel opnieuw in de lak gezet worden. Inspiratie is Braun met de kleuren, zwart, wit en roze.
Over een week of 4 klaar als het mee zit.
- daniel1975
- Forum-lid HC
Mooi geworden marcel.
Al vond ik de originele kleur ook nog steeds fraai.
Al vond ik de originele kleur ook nog steeds fraai.
Less is bore