Tweedehands Canyon - Nieuw Frame
-
- Forum-lid
Mooi frame, ziet er m.i. netjes uit.
Een hardloper die graag de fiets pakt:
Dagelijks: Koga Full Pro M
Echte werk: Giant Propel SL1 2016
Dagelijks: Koga Full Pro M
Echte werk: Giant Propel SL1 2016
-
- Forum-lid
Intussen nog een reactie van Canyon gekregen van het eerste frame met beschadigde vork:
Ik ga voorlopig rustig fietsen op het oude frame en kijken hoe het hele frame zich gedraagt. Ik doe dit ook om de maat van het frame te testen voordat ik alles laat overzetten op het nieuwe frame. Ik ben toch bang dat dit iets te groot zal zijn.
Wie weet ga ik de vork een keer laten scannen, om absolute zekerheid te hebben, maar deze reactie heeft me in ieder geval positief verrast!Op het eerste zicht gaat het hier over paintcracks. Dat zijn stukjes lak die loskomen waar het carbon van de vork overgaat in aluminium. Maar zonder de vork in ons service center of zelfs in de CT scanner te hebben nagekeken kunnen wij dit niet met 100% zekerheid bevestigen.
Ik ga voorlopig rustig fietsen op het oude frame en kijken hoe het hele frame zich gedraagt. Ik doe dit ook om de maat van het frame te testen voordat ik alles laat overzetten op het nieuwe frame. Ik ben toch bang dat dit iets te groot zal zijn.
- Lcsmet
- Forum-lid HC
Mocht dat al zo zijn dan ben je 2 keer de klos.christiaan_01 schreef:Intussen nog een reactie van Canyon gekregen van het eerste frame met beschadigde vork:
Wie weet ga ik de vork een keer laten scannen, om absolute zekerheid te hebben, maar deze reactie heeft me in ieder geval positief verrast!Op het eerste zicht gaat het hier over paintcracks. Dat zijn stukjes lak die loskomen waar het carbon van de vork overgaat in aluminium. Maar zonder de vork in ons service center of zelfs in de CT scanner te hebben nagekeken kunnen wij dit niet met 100% zekerheid bevestigen.
Eerst koop je een volledige 2ehands fiets en merk je achteraf dat het frame mogelijk "total loss" is.
Dan koop je een 2ehands frame en merk je mogelijk achteraf dat het te groot is.
Je kan blijven bijleren maar ooit zal je toch eens examen moeten afleggen
I know myself like no one else
Nothing to defend
Nothing to defend
-
- Forum-lid
Nee hoor, de maat wist ik precies van te voren.
De deal was zo voordelig, dat ik daar sowieso geen spijt van krijg.
De deal was zo voordelig, dat ik daar sowieso geen spijt van krijg.
-
- Forum-lid
De witte lak bij Canyon is nooit de sterkste geweest.Mijn witte ultimate CL winterfiets schilferd ook bij de voorvork.