ORM 2017
Nooit geweten dat dieren ook mee mochten doen
Anyhow, tolle Leistung. Onder de 10 uur als je 51 bent, ik weet niet of ik je dat na ga doen!
Anyhow, tolle Leistung. Onder de 10 uur als je 51 bent, ik weet niet of ik je dat na ga doen!
- Goudhaantje
- Forum-lid
Ook wij zaten via Enroute in hotel Tyrol, maar snap jouw en Cees opmerkingen over het onvriendelijke personeel niet. Wij zijn juist bijzonder vriendelijk ontvangen. Ook later erg vriendelijk geholpen door oprecht geïnteresseerd personeel. Ook de humor van Martina (bediening in het restaurant) en de vriendelijk eierbakker konden wij erg waarderen.
Wij hadden het arrangement met de tweedaagse Ötz verkenning. Dat is zeer goed bevallen en zeker een aanrader!
Het was mijn tweede deelname. Mijn doel dit jaar was top 10 rijden bij de dames. Mijn tijd van 8:24 was goed voor een 8e plaats en 4e in mijn categorie. Dik tevreden dus. Maar als ik had geweten hoe dicht de nummers 6 en 7 voor mij reden....
Over het onvriendelijk personeel gesproken, was niet aan de receptie of keuken personeel maar meer de vrouw in de bediening bij het ontibijt, Goeiendag wat was dat een chagrijn......
Daarnaast hadden we een akkefietje met het mannesjevanalles van het hotel, Hij verboodt ons om te parkeren in de parkeer kelder, op een zeer agressieve manier ging hij tekeer tegen ons.......
Ben al vaak in hotels geweest in Europa maar dit vond ik niet echt normaal!
Daarnaast hadden we een akkefietje met het mannesjevanalles van het hotel, Hij verboodt ons om te parkeren in de parkeer kelder, op een zeer agressieve manier ging hij tekeer tegen ons.......
Ben al vaak in hotels geweest in Europa maar dit vond ik niet echt normaal!
YFood !!!