Chris das een Indonesisch mes
Anker = de gebroeders Anker (advocaten)
Soren van Soren Lerby (oud voetballer en ex van Willeke Alberti)
sen = Zen, boedhistische vorm van meditatie
Makkie toch
NOS spel Wie is de renner?
Madhill schreef:Chris das een Indonesisch mes
Makkie toch
Die Kris had ik ook goed, maar de rest was voor mij echt hocuspocus.
Nooit gehoord van gebr. Anker.
Nooit geweten dat Soren Lerby een zoon had. Hoe die eruit ziet of hoe die heet zou ik al helemaal nooit geweten hebben. SEN=ZEN. Tja, dat had ik kunnen weten maar ik dacht meer aan een god die werd afgebeeld.
Makkie? Mission Impossible bedoel je!
Ik vind je een kei op dit gebied!
Autografo Fausto Coppi originale! @ Pavia, augustus 1955
Het zijn toch echt zéér bekende Nederlanders. Strafpleiters uit Leeuwarden en bekend om hun columns op de radio, verschijnen op de televisie (als advocaten en SC Heerenveen fans) en hun verschijnen als advocaten in verschillende strafzaken.Marconi schreef:Die Kris had ik ook goed, maar de rest was voor mij echt hocuspocus. Nooit gehoord van gebr. Anker.
Het was dan ook niet de zoon van Soren Lerby maar Soren Lerby zelf.Marconi schreef:Nooit geweten dat Soren Lerby een zoon had. Hoe die eruit ziet of hoe die heet zou ik al helemaal nooit geweten hebben.
Tsja, maar als je Kris, Anker en Soren hebt dan is Sen enkel een afronderMarconi schreef:SEN=ZEN. Tja, dat had ik kunnen weten maar ik dacht meer aan een god die werd afgebeeld.
fietsen doe ik net als een prof,
veel pillen, spuitjes en bloedtransfusies, anders wordt het een sof
veel pillen, spuitjes en bloedtransfusies, anders wordt het een sof
Marconi schreef:Madhill schreef:Chris das een Indonesisch mes
Makkie toch
Nooit geweten dat Soren Lerby een zoon had. Hoe die eruit ziet of hoe die heet zou ik al helemaal nooit geweten hebben. SEN=ZEN. Tja, dat had ik kunnen weten maar ik dacht meer aan een god die werd afgebeeld.
Thnx maar ik rij dan ook al een jaar of 30 mee. Dat was trouwens een oude foto van Soren zelf. Beetje mijn generatie. Maar goed, ook ik heb geen prijs gereden wat dit spel betreft Volgend jaar een ander spelletje volgens Smeets dus ben benieuwd.
Pinarello FP6, Campa SR titanium, Shamal Ultra
Madhill schreef:Marconi schreef:Madhill schreef:Chris das een Indonesisch mes
Makkie toch
Thnx maar ik rij dan ook al een jaar of 30 mee. Dat was trouwens een oude foto van Soren zelf. Beetje mijn generatie. Maar goed, ook ik heb geen prijs gereden wat dit spel betreft Volgend jaar een ander spelletje volgens Smeets dus ben benieuwd.
Ik "rij" al 74 jaar mee, ) maar ik heb weinig op met voetbal en met Nederlandse TV programma's. Dat blijkt nu een handycap te zijn voor dit soort puzzels. Verder zat ik in de puree omdat ik niet door had dat veel opgaven phonetisch moesten worden geïnterpreteerd. Vooral deze laatste vond ik moeilijk. Nu moet ik ook toegeven dat ik niet alle namen van renners ken. Ik ken er meer van de vroegere tijd dan van de laatste decennia. Maar dan nog ! Succes de volgende keer !
Autografo Fausto Coppi originale! @ Pavia, augustus 1955