Gastheer G niet meer op het forum?
[quote="Corniel"][quote="Wurst"]Ik weet niet wat er precies aan scheelt en waarom hij gestopt is binnen dit forum (..)
Ik ken hem niet persoonlijk, dus moeilijk oordelen maar vind dit wel een minne streek![/quote]
Wellicht iets te hard qua oordeel voor iemand die je niet (persoonlijk) kent? Laten we het houden op temperament. Ik ga geen psycholoogje van de koude grond spelen. Daar zijn professionals voor.
Ik betreur het dat hij topics heeft verwijderd. Ik heb mezelf echter aangeleerd om me niet (te lang) druk te maken op zaken waar ik geen invloed op heb, dus soit.
Als ie terug zou willen komen, is ie welkom, wil hij dat niet. So be it. Wat mij betreft kan er een slotje op: dit forum wacht op niemand![/quote]
Hier heb ik helemaal niets aan toe te voegen!
Ik ken hem niet persoonlijk, dus moeilijk oordelen maar vind dit wel een minne streek![/quote]
Wellicht iets te hard qua oordeel voor iemand die je niet (persoonlijk) kent? Laten we het houden op temperament. Ik ga geen psycholoogje van de koude grond spelen. Daar zijn professionals voor.
Ik betreur het dat hij topics heeft verwijderd. Ik heb mezelf echter aangeleerd om me niet (te lang) druk te maken op zaken waar ik geen invloed op heb, dus soit.
Als ie terug zou willen komen, is ie welkom, wil hij dat niet. So be it. Wat mij betreft kan er een slotje op: dit forum wacht op niemand![/quote]
Hier heb ik helemaal niets aan toe te voegen!
http://www.passion4bike-guido.blogspot.com/" onclick="window.open(this.href);return false;
[quote="rene1"][quote="BianchiSL3"]Bo Gevers? Porsche toch?[/quote]
Yep, 2x per jaar neem ik er een kijkje en daar vervangen ze ook zo'n beetje alles voor er mee gereden te hebben.
http://www.porscheforum.nl/viewtopic.php?f=1&t=24988[/quote]
LOL, dat had ik nog niet gezien maar typeert de jongen: ook dat "ik ben een student dus weinig budget" maar ondertussen kocht paps de lokale fietsenwinkel voor hem leeg. Dat komt bij z'n Porsche ook meteen terug
Yep, 2x per jaar neem ik er een kijkje en daar vervangen ze ook zo'n beetje alles voor er mee gereden te hebben.
http://www.porscheforum.nl/viewtopic.php?f=1&t=24988[/quote]
LOL, dat had ik nog niet gezien maar typeert de jongen: ook dat "ik ben een student dus weinig budget" maar ondertussen kocht paps de lokale fietsenwinkel voor hem leeg. Dat komt bij z'n Porsche ook meteen terug
fietsen doe ik net als een prof,
veel pillen, spuitjes en bloedtransfusies, anders wordt het een sof
veel pillen, spuitjes en bloedtransfusies, anders wordt het een sof
- daniel1975
- Forum-lid HC
Mokum??????
Een echter rotterdammer is het!
Een echter rotterdammer is het!
Less is bore
[quote="chrissiewizzie"]Jammer dat ie weg is, ik heb altijd met veel plezier zijn bijdrages gelezen. Waar ik wel goed van baal is dat de topics zijn verwijderd. Ik vind dat wel een behoorlijk egoïstische actie die ik niet kan rijmen met zijn gastheerschap.[/quote]
Welke topics zijn er verwijderd dan?
Welke topics zijn er verwijderd dan?
-
- Forum-lid
degene die je nu niet meer kunt vinden.....