Wahoo Elemnt Bolt gps bike computer
- alliance_0
- Forum-lid
- Berichten: 1437
- Lid geworden op: 08 aug 2010 02:06
Zet je Bolt aan. Nadat hij is opgestart druk nogmaals op de knop aan de linkerkant > instellingen menu opent > ga naar systeeminformatie en druk op de middelste knop > open > kies vervolgens zoek naar updates en vervolgens op check en de update zal worden gedownload en geïnstalleerd. Om te updaten heb je de app niet nodig.
Bolt geeft dan aan "Wachten AUB" en achter controleren knippert een puntje. Na een minuutje of zo stopt hij en is terug bij Zoek naar updates. Is nog niet ge-update.alliance_0 schreef:Zet je Bolt aan. Nadat hij is opgestart druk nogmaals op de knop aan de linkerkant > instellingen menu opent > ga naar systeeminformatie en druk op de middelste knop > open > kies vervolgens zoek naar updates en vervolgens op check en de update zal worden gedownload en geïnstalleerd. Om te updaten heb je de app niet nodig.
Maar ik zie dat het wifi symbool blijft knipperen tijdens het zoeken.
Kan het zijn, dat het knipperen aangeeft dat hij het wifisignaal niet kan vinden?
Kan nergens in de Bolt of app vinden welk wifisignaal hij zoekt.
- Italia_david
- Forum-lid
- Berichten: 462
- Lid geworden op: 12 nov 2011 12:28
- Locatie: Harderwijk
klopt.. dan zou ik hem even via de app even koppelen aan wifi... is bij mij ook wel eens gebeurd. na koppelen verliep alles ok.Kneh schreef:Bolt geeft dan aan "Wachten AUB" en achter controleren knippert een puntje. Na een minuutje of zo stopt hij en is terug bij Zoek naar updates. Is nog niet ge-update.alliance_0 schreef:Zet je Bolt aan. Nadat hij is opgestart druk nogmaals op de knop aan de linkerkant > instellingen menu opent > ga naar systeeminformatie en druk op de middelste knop > open > kies vervolgens zoek naar updates en vervolgens op check en de update zal worden gedownload en geïnstalleerd. Om te updaten heb je de app niet nodig.
Maar ik zie dat het wifi symbool blijft knipperen tijdens het zoeken.
Kan het zijn, dat het knipperen aangeeft dat hij het wifisignaal niet kan vinden?
Kan nergens in de Bolt of app vinden welk wifisignaal hij zoekt.
probleem met Komoot is ook trouwens opgelost en erkend door Wahoo... goede support zo in de eerste gevallen.
#passioneceleste #ridebianchi
Ik heb van alles geprobeerd. app verwijderd zoals beschreven in de handleiding en opnieuw geïnstalleerd maar update werkt nog steeds niet. Ook op een Iphone geprobeerd hetzelfde resultaat.Italia_david schreef:klopt.. dan zou ik hem even via de app even koppelen aan wifi... is bij mij ook wel eens gebeurd. na koppelen verliep alles ok.
Na lang zoeken blijkt dat ik geen wifi kan instellen met het configureren van de app. Bij de door de app gezochten netwerken staat niet mijn wifi.
Ik heb toen handmatig mijn wifi ingevoerd in de app. Ook dan maakt hij er geen verbinding mee.
Mijn wifi werkt met diverse apparaten hier in huis, en is ingesteld dat hij zichtbaar is.
is er iemand die mij hiermee nog verder kan helpen?
-
- Forum-lid
- Berichten: 21
- Lid geworden op: 09 mar 2017 13:25
Ja dat zal het zijn, je hebt een 5ghz WiFi, die vind ie nl niet, die vind ie nl bij mij ook niet, mijn 2.4ghz vind ie wel.
Ik heb een Asus RT-AC66U router. Deze heeft zowel 2.4GHz als 5GHz.
Maar beide worden niet gevonden door de app, terwijl de Ipad, waar de app op staat, ze wel ziet.
En nogmaals mijn wifi werkt met diverse apparaten hier in huis, en is ingesteld dat hij zichtbaar is.
Maar beide worden niet gevonden door de app, terwijl de Ipad, waar de app op staat, ze wel ziet.
En nogmaals mijn wifi werkt met diverse apparaten hier in huis, en is ingesteld dat hij zichtbaar is.
Kijk eens na de Wireless Mode : 802,11 B/G/N Mixed.Kneh schreef:Ik heb een Asus RT-AC66U router. Deze heeft zowel 2.4GHz als 5GHz.
Maar beide worden niet gevonden door de app, terwijl de Ipad, waar de app op staat, ze wel ziet.
En nogmaals mijn wifi werkt met diverse apparaten hier in huis, en is ingesteld dat hij zichtbaar is.
Waar staat deze op ?
YFood !!!
csteenbe schreef:Kijk eens na de Wireless Mode : 802,11 B/G/N Mixed.Kneh schreef:Ik heb een Asus RT-AC66U router. Deze heeft zowel 2.4GHz als 5GHz.
Maar beide worden niet gevonden door de app, terwijl de Ipad, waar de app op staat, ze wel ziet.
En nogmaals mijn wifi werkt met diverse apparaten hier in huis, en is ingesteld dat hij zichtbaar is.
Waar staat deze op ?
b/g protection was onder "Auto" niet uit te zetten. Bij het keuze menu "Auto" veranderd in "Legacy" en b/g protection uitgeschakeld.csteenbe schreef:Zou die b/g protection even off/disablen, en router dan eens opnieuw opstarten en dan eens kijken of het werkt.
Router opnieuw opgestart.
Bingo!!!! wifi in app beschikbaar.
Bolt update meteen. Probleem opgelost.
Hartelijke dank voor de hulp.