Fiets verbogen, kan ik dit herstellen? (plaatjes)
- Lcsmet
- Forum-lid HC
Iedereen kan ook een berichtje sturen op fb.Jans schreef:Voor mijn gevoel is het onderhand zover dat we met zijn allen Salden met mails gaan bombarderen. Dit is toch niet normaal. Of ben ik nu de enige die er zo over denkt?
=> https://www.facebook.com/mathsalden
I know myself like no one else
Nothing to defend
Nothing to defend
- Infinito GB
- Forum-lid
Ik weet niet of we Salden nu moeten aanspreken omdat TS het vanaf begin niet zo handig heeft aangepakt. Enige juiste aanpak was geweest : doos weer dicht en hele handel retour afzender.
- Lcsmet
- Forum-lid HC
Je kan de klant in deze nu toch niet de schuld geven dat hij Salden de kans heeft gegeven om het probleem op te lossen.G.B. Lux Dream schreef:Ik weet niet of we Salden nu moeten aanspreken omdat TS het vanaf begin niet zo handig heeft aangepakt. Enige juiste aanpak was geweest : doos weer dicht en hele handel retour afzender.
Nothing to defend
Nothing to defend
- Infinito GB
- Forum-lid
Ja, maar op de manier die TS in gedachten had is Salden weer afhankelijk van Ridley. Als TS de gehele fiets had terug gestuurd, dan was er nu geen discussie.
Dit zou ik gedaan hebben, echter, betrof deze fiets een aanbieding (1090 euro voor carbon racefiets met shimano 105, niet duur). Hiervoor wou ik wel enige tijd investeren in een oplossing, mij werd aan de telefoon verteld dat ik een nieuwe voorvork opgestuurd kon krijgen. Dan had ik deze vervangen en was het klaar geweest.G.B. Lux Dream schreef:Ik weet niet of we Salden nu moeten aanspreken omdat TS het vanaf begin niet zo handig heeft aangepakt. Enige juiste aanpak was geweest : doos weer dicht en hele handel retour afzender.
De situatie is nu dus: ik heb geen nieuwe voorvork gekregen (zoals mij werd beloofd), maar dezelfde die "gerepareerd" is. Toen ik hierover contact opnam is mij verteld dat Ridley hem opgeknapt heeft, maar eerder zeiden ze ook "We sturen je een nieuwe, we hebben er nog één liggen!", dus of hij ook werkelijk bij Ridley is geweest weet ik niet
Mijn "probleem" nu is dus, is het veilig hierop te fietsen. Als hij daadwerkelijk bij Ridley is gerepareerd dan heb ik hier vertrouwen in, maar ik heb van Ridley nog geen bevestiging gehad dat dit ook zo is, hier wacht ik dus nog op.
Maak een nette (aangetekende) brief waarin je Salden aansprakelijk stelt voor alle (ziekte)kosten en arbeidsongeschiktheid dingen in geval er een ongeval gebeurt welke veroorzaakt is door een breuk van de uitvaleinden v.d. voorvork. Ik denk dat ze dan redelijk snel met een oplossing komen.
Ik bin moar een eenvoudige boerenlul, en doar schaam ik mien niet veur!
Wat heb je er aan als ze aansprakelijk zouden zijn? De ellende die je er van kunt krijgen is veel groter.vincent75 schreef:Maak een nette (aangetekende) brief waarin je Salden aansprakelijk stelt voor alle (ziekte)kosten en arbeidsongeschiktheid dingen in geval er een ongeval gebeurt welke veroorzaakt is door een breuk van de uitvaleinden v.d. voorvork. Ik denk dat ze dan redelijk snel met een oplossing komen.
@marcus, ik denk dat je iemand bent met iets te veel geduld in dit soort zaken. Jij wilt een fiets, dus ik zou zeggen blijf er achteraan gaan, iedere dag weer.
- Lcsmet
- Forum-lid HC
marcus100 schreef:...........
Mijn "probleem" nu is dus, is het veilig hierop te fietsen. Als hij daadwerkelijk bij Ridley is gerepareerd dan heb ik hier vertrouwen in, maar ik heb van Ridley nog geen bevestiging gehad dat dit ook zo is, hier wacht ik dus nog op.
vincent75 schreef:Maak een nette (aangetekende) brief waarin je Salden aansprakelijk stelt voor alle (ziekte)kosten en arbeidsongeschiktheid dingen in geval er een ongeval gebeurt welke veroorzaakt is door een breuk van de uitvaleinden v.d. voorvork. Ik denk dat ze dan redelijk snel met een oplossing komen.
En omdat Salden ook Ridley mee in hun verhaal heeft betrokken en deze nu "niet thuis" geven op jouw vragen.
Stuur deze zelfde brief, ook aangetekend, ook op naar Ridley.
Ik denk dat ze dan wel redelijk snel zullen antwoorden.
Nog even dit.
Je mag vriendelijk zijn maar er is niets mis met ook een beetje haar op je tanden te hebben.
Het is niet omdat je een koopje kan doen dat je je met een kluit in het riet moet laten sturen. Een niet - deugdelijk product toch nog willen verkopen is niet koosjer van Salden.
Weet dat er nog wel koopjes te doen zijn bij andere aanbieders/winkels.
Als ik jou was kregen ze zelfs geen 3e kans meer en ging ik persoonlijk de fiets terugbrengen en mijn geld terugvragen.
Liefst als er veel volk in de winkel staat.
Nothing to defend
Nothing to defend
Gaat er meer om de boel daar wakker te schudden en niet op laten schepen met een lullig antwoord. Ik persoonlijk zou hier nooit mee op pad gaan.Jans schreef: Wat heb je er aan als ze aansprakelijk zouden zijn? De ellende die je er van kunt krijgen is veel groter.
Ik bin moar een eenvoudige boerenlul, en doar schaam ik mien niet veur!
Dat is geen geduld. Dat is ontmoedigen. Net zolang niet reageren en niets doen tot de wederpartij er geen zin meer in heeft en zijn verlies neemt. Tuin er niet in.
En BTW, je moet niet bij Ridley zijn, maar bij de winkel waar je die k-fiets gekocht hebt: Salden. Onthoud die naam.
En BTW, je moet niet bij Ridley zijn, maar bij de winkel waar je die k-fiets gekocht hebt: Salden. Onthoud die naam.