Atom 6
Als gravelsetje heb ik Dt Swiss Spline 32 velgen, compromis tussen looks, kwaliteit en prijs.
Het carbon setje is setje voor op de weg.
Het frame is inderdaad niet heel 'dik'
In deze foto zitten er 50'ers in.
Tijdens het testritje Spline 32 wielen. Dat ziet er ook al niet iel uit.
Vandaar dat ik voor de tussenweg van 40 opteerde.
En nu genoeg foto's gedumpt...
Het carbon setje is setje voor op de weg.
Het frame is inderdaad niet heel 'dik'
In deze foto zitten er 50'ers in.
Tijdens het testritje Spline 32 wielen. Dat ziet er ook al niet iel uit.
Vandaar dat ik voor de tussenweg van 40 opteerde.
En nu genoeg foto's gedumpt...
Dankjewel!
@Hayes persoonlijk zou ik de wieldiepte nemen die het best past bij wat je beoogt qua rijden en rijomgeving.
Heeft iemand hier al gepost dat Schmolke dit frame ook aanbiedt?
Mooi prijsje voor een kale (semi?) open mould frameset
- thestudent
- Forum-lid HC
Dat is toch schmolke onwaardig. Dat moeten toch DE carbon ultra licht experts zijn. Prima frame, maar licht is het niet echt.
Whenever Bicycles are broken or Menaced by international communism; Bicycle Repair Man is Ready!
Damn
- thestudent
- Forum-lid HC
weight frame: 1.170 gr.
weight fork: 460 gr.
Tja... als t nou een 800 gram gravel frame was geweest. Zoals een Crux, dan zou ik dat misschien veronderstellen. Maar dit komt rechtstreeks van een van de chinese carbon groothandels zegmaar.
Waar niks mis mee is verder, maar voor dit geld en met de naam schmolke erbij verwacht ik wat anders.
weight fork: 460 gr.
Tja... als t nou een 800 gram gravel frame was geweest. Zoals een Crux, dan zou ik dat misschien veronderstellen. Maar dit komt rechtstreeks van een van de chinese carbon groothandels zegmaar.
Waar niks mis mee is verder, maar voor dit geld en met de naam schmolke erbij verwacht ik wat anders.
Whenever Bicycles are broken or Menaced by international communism; Bicycle Repair Man is Ready!