havana schreef:Hoezo oplichter?
Prijsafspraken die gemaakt zijn daar heeft die nogal erg moeite mee en niet alleen bij mij of nog ene maar bij meerdere
Rekening krijg je alleen als je erom vraagt en als je dan iets hebt met de verzekering heb je kans dat die gewoon zegt nee dat is geen klant
Maat van me toch even een hele berg ellende opgebracht dat geintje van hem.
Daarbij
Ik had een velg gescheurd en had al half jaar ervoor afspraak gemaakt maar weinig tijd en hij ook en was toch winter dus fiets stond stil en voorjaar erheen en kwam dus aan het licht dat de velg gescheurd was en ijskoud zeggen ja maar wiel is 2 jaar geweest.
En los van het feit dat ik allang een slag had ik de mail opgezocht en was nog binnen de 2 jaar .
Toen kwa het excuus maar ik wou die velgen immers hebbe
Uiteindelijk zelf velg bestelt en afgesproken het wiel om te spaken voor 25eur omdat ik geen zeik wou maken en toch geen rekening had.
Wil het wiel ophalen durft die 70eur te vragen dus maar even het blaadje voor z`n neus gelegd
Dus garantie is ook nog een probleem bij hem
Al met al hij woont hier 5km vandaag maar m`n huidige wielset komt van wheel tec en volgende komt waarschijnlijk van maatwielen af aangezien Nijmegen maar een uurtje rijden is.
En dat geintje wat hij m`n maat geflikt heeft had die bij mij niet moeten doen want voor z`n onzin ga ik wel even 2 weken zitten mits die getuigen had