Amsterdam
Hallo,
Ik zie dit forum nu pas, fiets normaal gesproken alleen. Zijn er nog altijd forummers die op zoek zijn naar mede-fietsers of waar ik zou kunnen aansluiten. Ik ken de weg hier nog niet heel goed aangezien het mijn eerste fietsseizoen hier in Amsterdam is (voorheen altijd in Zuid-Limburg gefietst).
Ik zie dit forum nu pas, fiets normaal gesproken alleen. Zijn er nog altijd forummers die op zoek zijn naar mede-fietsers of waar ik zou kunnen aansluiten. Ik ken de weg hier nog niet heel goed aangezien het mijn eerste fietsseizoen hier in Amsterdam is (voorheen altijd in Zuid-Limburg gefietst).
[quote="pitter"]Hallo,
Ik zie dit forum nu pas, fiets normaal gesproken alleen. Zijn er nog altijd forummers die op zoek zijn naar mede-fietsers of waar ik zou kunnen aansluiten. Ik ken de weg hier nog niet heel goed aangezien het mijn eerste fietsseizoen hier in Amsterdam is (voorheen altijd in Zuid-Limburg gefietst).[/quote]
Hoi Pitter
Welkom in A'dam. Natuurlijk kan je aansluiten. geef maar PM. Zie ook eerdere posts waarin iets staat over groepjes die za/zo vertekken van vaste punten.
groet
R
Ik zie dit forum nu pas, fiets normaal gesproken alleen. Zijn er nog altijd forummers die op zoek zijn naar mede-fietsers of waar ik zou kunnen aansluiten. Ik ken de weg hier nog niet heel goed aangezien het mijn eerste fietsseizoen hier in Amsterdam is (voorheen altijd in Zuid-Limburg gefietst).[/quote]
Hoi Pitter
Welkom in A'dam. Natuurlijk kan je aansluiten. geef maar PM. Zie ook eerdere posts waarin iets staat over groepjes die za/zo vertekken van vaste punten.
groet
R
- distortion
- Forum-lid
Ik wil mijn aanwezigheid hierbij aangeven! Ik woon in Duivendrecht dat ongeveer tussen A'dam-ZO en Oost ligt. Ik fiets dus ook vaak alleen maar wil graag wat meer in groepen rijden. Ik ben 25 en studeer nog. Door studieomstandigheden heb ik dit collegejaar erg veel tijd om te fietsen. Volgend collegejaar begint mijn master aan de Vu dus weet ik nog niet hoeveel vrijetijd ik dan heb.
Simpelweg omdat het zo is!
- distortion
- Forum-lid
raphael schreef:Hallo Distortion
Welkom. wie weet kunnen we af en toe samen fietsen. Ik ga morgen voor rondje Groene Hart, vertrek waarschijnlijk 08.30 en fiets over IJburg naar Muiden etc
Ochtend mens! Ik ben net wakker en heb mij net in mij kleding gehesen. Gisteren was het een beetje laat geworden.
Lijkt mij in ieder geval leuk om een keer samen een rondje te fietsen. Ik ben meestal vrij op Ma, Wo, Vr, Zon. De rest van de dagen zou ik na werk kunnen fietsen.
- distortion
- Forum-lid
Ik ben morgen vrij en wil daarom een rondje fietsen van ongeveer 80km. Richting maakt mij niet uit het weer wel. Gezien vandaag en de voorspelling verwacht ik morgen zeker zon. Dus wie zin heeft om te fietsen moet zich laten horen. Ik heb niet echt een tijd als student, maar ik moet wel voor drieën thuis zijn zodat ik mijn dinnetje kan oppikken. 10:00 uur lijkt me een mooie tijd. Ik zie de mail/PB tegemoet.
D.
D.
-
- Forum-lid
Morgen nog iemand zin in een stukkie? Rondje Ringvaart of via IJburg-Muiden 't Gooi in? Roept u maar!
- distortion
- Forum-lid
KAWAburger schreef:Morgen nog iemand zin in een stukkie? Rondje Ringvaart of via IJburg-Muiden 't Gooi in? Roept u maar!
Ook te laat gespot!
Momenteel staat mijn fiets bij de dealer vanwege problemen maar als dat gedaan is ben ik wel om een keer een rondje te doen.
Waar zit jouw start? Die van mij Duivendrecht/Betondorp.
-
- Forum-lid
Ik probeer het gewoon nog een keer.... Iemand? Vandaag? KM of 70 - 100?
Ik woon op IJburg, andere plekken op reele afstand zijn bespreekbaar. Zou het leuk vinden om met wat anderen te trainen nadat vorig jaar m'n vaste kluppie ophield te bestaan...
Ik woon op IJburg, andere plekken op reele afstand zijn bespreekbaar. Zou het leuk vinden om met wat anderen te trainen nadat vorig jaar m'n vaste kluppie ophield te bestaan...
KAWAburger schreef:Ik probeer het gewoon nog een keer.... Iemand? Vandaag? KM of 70 - 100?
'vandaag' lukt niet meer, wellicht vrijdag? als training voor de DTC zondag