Nieuwe look forum
als ik op de mobile site (safari op een iphone) inlog met mijn eigen user name (zaaf) word ik gelinked aan de account van GB infinito en niet aan mijn eigen account. Ik kan ook alles van hem zien en berichten plaatsen onder die naam... Mijn eigen account is onvindbaar. Op de gewone side gaat het wel goed.... lijkt me een serieus security issue.
Als je een discussie hebt gelezen, dan sta je automatisch aan de onderkant van de pagina. Maar daar heb je dan niet de mogelijkheid voor forum navigatie, daarvoor moet je eerst weer naar boven scrollen. Op zich valt daar natuurlijk wel mee te werken, maar als we de komende jaren elke keer omhoog moeten scrollen om naar een andere discussie te navigeren, dan is dat toch storend.
Een navigatiebalk aan de onderkant van de discussie zou dus heel prettig zijn en de navigatie een stuk verbeteren.
Een navigatiebalk aan de onderkant van de discussie zou dus heel prettig zijn en de navigatie een stuk verbeteren.
Fietsen is gezond, dus eet meer fiets
- daniel1975
- Forum-lid HC
Inclusief knop "Actieve topics" ![Wink ;-)](./images/smilies/icon_e_wink.gif)
![Wink ;-)](./images/smilies/icon_e_wink.gif)
Less is bore
Ik zit nu in de volgende situatie: gisteravond werkte het forum op mijn ipad en op mijn iphone prima. Beide met nieuwste software.
Vandaag werkt de site wel gewoon op de ipad, maar op de iphone (SE) ben ik schijnbaar uitgelogd. Bij iedere poging opnieuw in te loggen, krijg ik de melding "ongeldige gebruikersnaam of emailadres.... Zelfde gegevens als op mijn ipad neem ik aan. Tips?
Vandaag werkt de site wel gewoon op de ipad, maar op de iphone (SE) ben ik schijnbaar uitgelogd. Bij iedere poging opnieuw in te loggen, krijg ik de melding "ongeldige gebruikersnaam of emailadres.... Zelfde gegevens als op mijn ipad neem ik aan. Tips?