Legend
- daniel1975
- Forum-lid HC
Uit puur protest over zo’n beroerde foto van zo’n unieke fiets ga ik er lekker niks over zeggen
Less is bore
-
- Forum-lid
- alliance_0
- Forum-lid
Mooie fiets.....maar ook dit natuurlijk een rommelige foto. Doet de fiets echt geen recht
-
- Forum-lid
Staat er prima op. Meer is er niet
Ik moet eerlijk zeggen dat ik goud ontzettend kitscherig vind altijd en een beetje over de top.
Behalve hier
Behalve hier
+1daniel1975 schreef: ↑11 nov 2019 20:20 Uit puur protest over zo’n beroerde foto van zo’n unieke fiets ga ik er lekker niks over zeggen
Hey medefietsers,
Ik heb thuis een frame gemaakt door Legend marco bertoletti die ik direct van de wielrenner heb overgenomen genaamd Kylie Waterreus. Ik zit nu alleen met het probleem dat ik geen tijd heb gevonden om alle dingen aan het frame vast te maken en heb hem sinds het overnemen niet aangeraakt. Om deze reden wilm ik hem verkopen, maar ik heb geen idee wat voor prijskaartje ik moet hangen aan zo een one of a kind frame gemaakt door marco bertoletti. Kunnen jullie mij hiermee helpen?
PS: De naam van de wielrenner staat op het frame.
Ik heb thuis een frame gemaakt door Legend marco bertoletti die ik direct van de wielrenner heb overgenomen genaamd Kylie Waterreus. Ik zit nu alleen met het probleem dat ik geen tijd heb gevonden om alle dingen aan het frame vast te maken en heb hem sinds het overnemen niet aangeraakt. Om deze reden wilm ik hem verkopen, maar ik heb geen idee wat voor prijskaartje ik moet hangen aan zo een one of a kind frame gemaakt door marco bertoletti. Kunnen jullie mij hiermee helpen?
PS: De naam van de wielrenner staat op het frame.
Hoi "Sidi" , Met deze even slechte kwaliteit foto's staat die ook op MP zag ik. Ik zou zeggen, maak iemand blij, je weet toch wat je er zelf voor hebt betaald. Mocht je hopen of bang zijn dat je wat bijzonders hebt check het dan bij de bron
Tel. +39 035461824
info@legendbybertoletti.it
gr
Tel. +39 035461824
info@legendbybertoletti.it
gr
De groeten