Veldritseizoen 2018 / 2019
Waarschijnlijk rijdt Mathieu van der Poel zichzelf over de kop als hij een slechte dag heeft. Hij had het meteen door, rijdt toch achter de eerste groep aan en blaast zich zelf op. Hij had ook kunnen inzien dat hij niet goed genoeg was en anoniem naar de 8ste plek kunnen rijden. Eenmaal opgeblazen op een parcours met heuvels kan je niet anders dan 'stilstaan' en veel tijd verliezen.
Het was een mooie cross, stiekem vind ik het wel jammer dat Mathieu zo slecht was, liever had ik hem nipt zien verliezen en nog liever had ik hem nipt zien winnen.
Het was een mooie cross, stiekem vind ik het wel jammer dat Mathieu zo slecht was, liever had ik hem nipt zien verliezen en nog liever had ik hem nipt zien winnen.
- Desertstorm
- Forum-lid
Het typeert de instelling van MvdP wel denk ik. Alles of niks. Hij legt zich niet na vijf minuten neer bij een achtste plaats.bve schreef: ↑02 nov 2018 11:24 Waarschijnlijk rijdt Mathieu van der Poel zichzelf over de kop als hij een slechte dag heeft. Hij had het meteen door, rijdt toch achter de eerste groep aan en blaast zich zelf op. Hij had ook kunnen inzien dat hij niet goed genoeg was en anoniem naar de 8ste plek kunnen rijden. Eenmaal opgeblazen op een parcours met heuvels kan je niet anders dan 'stilstaan' en veel tijd verliezen.
Inderdaad een erg mooie cross. Hopelijk aankomend weekend weer zo spannend, maar dan dit keer wel met Mathieu als winnaar Ookal zou het me ook niet verbazen als hij weer volledig domineert.
"Van wat aanrotzooien leer je vaak het meest."
- daniel1975
- Forum-lid HC
Worst! Met klasse en zeer goed stuurwerk in het bos. Vos total loss na de streep.
Less is bore
- Desertstorm
- Forum-lid
Mathieu moet nog een keer wereldkampioen worden. Daarna heeft hij het veldrijden wel uitgespeeld. Kan de volledige focus op mtb en weg.
"Van wat aanrotzooien leer je vaak het meest."
-
- Forum-lid
Heerlijke middag,Annemarie en Mathieu bedankt
Olympia Ikon ultegra 2015
Sparta R5T LTD 2019
Giant FASTROAD SL 1 2020
Sparta R5T LTD 2019
Giant FASTROAD SL 1 2020
- daniel1975
- Forum-lid HC
+1Desertstorm schreef: ↑04 nov 2018 16:23 Mathieu moet nog een keer wereldkampioen worden. Daarna heeft hij het veldrijden wel uitgespeeld. Kan de volledige focus op mtb en weg.
Less is bore
- daniel1975
- Forum-lid HC
“Ik heb zo’n dag als vandaag liever op de Koppenberg dan vandaag”.
Kom op jongen, een titel is een titel
Kom op jongen, een titel is een titel
Less is bore
Beter luisteren Daniel, volgens mij wordt naar de slechte dag gevraagd en niet naar vandaag. "Ik heb zo'n dag liever op de Koppenberg dan dat ik hem vandaag heb".
https://nos.nl/artikel/2257858-superieu ... ijden.html
https://nos.nl/artikel/2257858-superieu ... ijden.html
-1 , focus op veldrijden houden en de weg en mtb er een beetje ter overbrugging bij doen.Desertstorm schreef: ↑04 nov 2018 16:23 Mathieu moet nog een keer wereldkampioen worden. Daarna heeft hij het veldrijden wel uitgespeeld. Kan de volledige focus op mtb en weg.