vuelta 2019
- daniel1975
- Forum-lid HC
Valverde....... hoe oud ook alweer? Hoe lang aan de top?
Ik krijg steeds meer moeite om die man serieus te blijven houden.
Ik krijg steeds meer moeite om die man serieus te blijven houden.
Less is bore
- robbebopper
- Forum-lid HC
Als hij niet serieus is, dan heeft hij wel een serieus goede methode om toch door de meesten steeds serieuzer gevonden te worden.
Wat een geweldenaar! In 2003!!! haalde hij zijn eerste etappezeges in de Vuelta. Voor mij één van de absolute smaakmakers van de afgelopen wielerdecennia. Zelf kan ik me weinig renners heugen die zo lang en constant aan de absolute top staan. 16 Jaar na dato nog een grote etape overwinning, is dit eerder vertoond?
- daniel1975
- Forum-lid HC
Smaakmaker? Zeker.
Geloofwaardig? Steeds minder...... of rijden er echt zulke pannekoeken rond in de Vuelta dat zo’n oude man het gewoon af kan maken?
Geloofwaardig? Steeds minder...... of rijden er echt zulke pannekoeken rond in de Vuelta dat zo’n oude man het gewoon af kan maken?
Less is bore
- Lcsmet
- Forum-lid HC
De post is gemaakt aan het begin van die 2 kmamclassic-fan schreef: ↑30 aug 2019 18:12 Ze hebben vandaag 2 km op kop gereden? Toch niet de typische Sky tactiek/
![Smile :)](./images/smilies/icon_e_smile.gif)
Ik had toen geen idee dat het zo snel over ging zijn.
Maar samen met Astana, Movistar heeft ook Jumbo-Visma vandaag zijn duit in het zakje gedaan.
En Valverde is gewoon een grote kampioen, wat sommigen hier ook over mogen denken en/of beweren.
Hij is niet "slechter" dan alle andere hedendaagse renners.
I know myself like no one else
Nothing to defend
Nothing to defend
Smaakmaker, inderdaad. Kon de smaak van epo moeiteloos aan de smaak van bloed toevoegen!Jcheese schreef: ↑30 aug 2019 19:04 Wat een geweldenaar! In 2003!!! haalde hij zijn eerste etappezeges in de Vuelta. Voor mij één van de absolute smaakmakers van de afgelopen wielerdecennia. Zelf kan ik me weinig renners heugen die zo lang en constant aan de absolute top staan. 16 Jaar na dato nog een grote etape overwinning, is dit eerder vertoond?
- Lcsmet
- Forum-lid HC
Misschien moet je dit maar posten in het dopingtopic.havana schreef: ↑30 aug 2019 20:15Smaakmaker, inderdaad. Kon de smaak van epo moeiteloos aan de smaak van bloed toevoegen!Jcheese schreef: ↑30 aug 2019 19:04 Wat een geweldenaar! In 2003!!! haalde hij zijn eerste etappezeges in de Vuelta. Voor mij één van de absolute smaakmakers van de afgelopen wielerdecennia. Zelf kan ik me weinig renners heugen die zo lang en constant aan de absolute top staan. 16 Jaar na dato nog een grote etape overwinning, is dit eerder vertoond?
Dat toevoegen hebben ze trouwens allemaal gedaan, toch zijn het niet allemaal smaakmakers geweest.
I know myself like no one else
Nothing to defend
Nothing to defend
- daniel1975
- Forum-lid HC
Ik ga er eigenlijk vanuit dat hij ergens de komende weken wel door het ijs zakt.
Less is bore
Denk het wel. Onze Joop werd in 1970 2e in de Tour en won in 1987 nog de Amstel Gold Race. In die tussentijd hier en daar nog wat podiumplaatsen gescoordJcheese schreef: ↑30 aug 2019 19:04 Wat een geweldenaar! In 2003!!! haalde hij zijn eerste etappezeges in de Vuelta. Voor mij één van de absolute smaakmakers van de afgelopen wielerdecennia. Zelf kan ik me weinig renners heugen die zo lang en constant aan de absolute top staan. 16 Jaar na dato nog een grote etape overwinning, is dit eerder vertoond?
![Wink ;)](./images/smilies/icon_e_wink.gif)
Colnago CX Zero Alu 2016
Colnago CLX2.0 Carbon 2010
Colnago Super Staal 1990
Colnago CLX2.0 Carbon 2010
Colnago Super Staal 1990
-
- Forum-lid
Dat deed die met calve pinfakaas daar kan Valverde nog een puntje aan zuigen
- daniel1975
- Forum-lid HC
En Merckx op vlaamse frieten ![Wink ;-)](./images/smilies/icon_e_wink.gif)
Maar dat zijn oude tijden.
![Wink ;-)](./images/smilies/icon_e_wink.gif)
Maar dat zijn oude tijden.
Less is bore