Deelnemers stellen zich voor en een uitgebreid scala aan andere onderwerpen.

Vandaag gefietst in 2019

DDX
Forum-lid HC

DDX 03 feb 2019 20:20

Wilde eigenlijk richting heuvelrug/veluwe om rondje onverhard te doen.
Maar bed lag vanmorgen wel erg lekker, hele week in koude weer fietsen kost toch best wat energie.
Dus wat later dan plan bed uit en rustig ontbijten.
En toen aangehaakt bij paar fietsmaatjes die rondje deden.
Ik had de gravelbike gepakt omdat de wegen nog best nat waren vanmorgen/in begin aantal gladde plekken ook.
Maar was daardoor wel flink aanpoten om tempo te kunnen volgen, lekkere trainig dus zegmaar. (kwam thuis met 250w np na 5 uur fietsen)
Omdat het zulk lekker weer was nog even klein lusje door de duinen en net voordat het echt donker werd thuis. (en inmiddels koelde het ook al weer flink af, zag -1 op de wahoo)

Afbeelding

Afbeelding

159km
https://www.strava.com/activities/2122108383

Yizu
Forum-lid

Yizu 03 feb 2019 20:40

Vandaag een lekker rond om het eiland gefiets. Jammer dat de aannemer vandaag langs kwam anders was ik nog wel even doorgegaan. In de ochtend was het nog wel glad maar gaande weg werd het warmer en kon je lekker doortrappen.
https://www.strava.com/activities/2121327099
Laatst gewijzigd door Yizu op 03 feb 2019 20:46, 1 keer totaal gewijzigd.
Braun Beauty SL Dedacciai

jepickx
Forum-lid

Gebruikersavatar jepickx 03 feb 2019 21:10

Na een erg magere week toch nog even een rondje van 50 km kunnen fietsen,naast de normale zondagse dingen. Lekker weertje daarbij in vergelijking met gisteren bijvoorbeeld.
Bianchi Intenso
Koppie Coppi

hayes

hayes 03 feb 2019 21:14

Veel te weinig gefietst de laatste weken wegens rotweer, dus het was vandaag van moeten.
Meteen m'n Chinese carbon clinchers getest. Uiteindelijk maar 70 km omdat vrouwlief nog even samen wilde fietsen. Kwam ik thuis, was ze zelf al op pad geweest. :lol:
Vanaf deze week ziet het weer iets fietsvriendelijker uit, dus we gaan weer kilometers maken!

Was best fijn, eindelijk nog eens de zon gezien. En zowaar mijn eigen schaduw, dat was ook al weer even geleden :D
In de haast m'n Chinees aero helmpje gepakt. En dat was fijn, want is toch warmer dan m'n andere helmen.

Afbeelding

hayes

hayes 03 feb 2019 21:15

DDX schreef: 03 feb 2019 20:20
Afbeelding
Domme vraag waarschijnlijk, maar welke helm is dit?

DDX
Forum-lid HC

DDX 03 feb 2019 21:17

hayes schreef: 03 feb 2019 21:15 Domme vraag waarschijnlijk, maar welke helm is dit?
Giro Aeon

hayes

hayes 03 feb 2019 21:24

Thanks, dacht ik al.
Maar al die Giro helmen lijken wel wat op elkaar :lol:

bluv107
Forum-lid

bluv107 03 feb 2019 21:40

Heerlijk fietsweer vandaag, 104 km weggetrapt, oa langs de kust:
Afbeelding
It takes an awful lot of money to look this cheap - Dolly Parton

DJDennis
Forum-lid

DJDennis 03 feb 2019 22:14

Omdat ik zoveel meelees ook maar eens wat posten :D

Vandaag n rondje Amsterdam gedaan. Heb nog niet veel boven Amsterdam gefietst terwijl het daar toch wel n mooie omgeving is.

Met n licht griepje achter de rug viel de conditie wel wat tegen. Het prachtige weer maakte alles goed

https://strava.app.link/oEHpy2L20T
Bijlagen
20190203_102111.jpg

RuudOphetVeld
Forum-lid

RuudOphetVeld 08 feb 2019 17:39

Na flink wat indoorritten op de Tacx in januari en enkele in februari, nu de eerste buitenrit van dit jaar op de racer. (Afgelopen woensdag nog MTB Route Maastricht gereden op de MTB wat mijn eerste buitenrit was in 2019) .Het werd om te beginnen een ronde van een kleine 40 km en 405 hoogtemeters door het Zuid-Limburgse heuvelland nabij Maastricht. Via Honthem klimmen naar Banholt en Mheer, vervolgens op en neer naar Noorbeek en Hoogcrutz, door naar Gulpen. Via Partij naar Wittem en dan via Wijlre door Schin op Geul naar Valkenburg, omhoog door de Sibbergrubbe en van daaruit terug naar huis. Het waaide behoorlijk hard en in combinatie met het klimmen liep de hartslag op. Ik heb geprobeerd de hartslag niet tot in zone 5 te laten komen, dat is goed gelukt en ook nodig want morgen is er weer een voor mij pittige tempoloop met de loopgroep. Onderweg ben ik denk ik 7 fietsers tegengekomen, die ik allemaal begroet heb, die vonden het ook de moeite waard om de neus buiten te steken.

De hersteltijd die de Garmin Edge aangeeft wordt nog steeds niet meegenomen naar de Garmin Fenix, die geeft gewoon aan dat ik volledig hersteld ben ;) . Wordt denk ik nog aan gewerkt...de ritgegevens van de Edge en de calorieën gaan wel mee naar de Fenix. Het gaat goedkomen!

Een ieder geval een lekkere rit, met een toch aangename 7 graden in februari. Dit smaakt weer naar meer! :like:

Strava:
https://www.strava.com/activities/2132011942

DJDennis
Forum-lid

DJDennis 09 feb 2019 12:51

Vanmorgen voor het ontbijt een korte ronde gemaakt van 50km. Richting de rottemeren lekker wind vangen van alle kanten. Het leek wel zeilen af en toe.

Toch nog verassend veel fietsers tegengekomen. Het lijkt wel of er met slechte weersomstandigheden ook meer gegroet wordt, mooi om te zien.

Nuchter fietsen voelt voor mij altijd als een goede training. Ideaal als je weinig tijd hebt en niet tè intensief wil fietsen.

https://strava.app.link/nRUCaw7laU

depoldertoerist
Forum-lid
Contact

Gebruikersavatar depoldertoerist 09 feb 2019 14:16

Vanochtend ook een klein ( +/-50km) rondje gedaan... Droog,zonnetje en wind.... Kortom lekker fietsweer! Bij volle zijwind op smalle polderwegen met sloot vlak naast je was het af en toe wel uitkijken...
BIKE to Work. Work to Eat. Eat to live. Live to BIKE

Plaats reactie