Praatprogramma's rond de Tour
Nederlander is Bobbie Traksel.
- daniel1975
- Forum-lid HC
Karsten is inderdaad fijn om te horen. Alleen van Babbelichem trek ik niet echt. Soms hoor je aan Kroon ook dat hij het niet echt met hem eens is.
Less is bore
- amclassic-fan
- Forum-lid HC
-
- Forum-lid
Gisteren bij TdJ liet Michael Boogerd zonder blikken of blozen weten dat hij het heel normaal vindt dat renners na een zware warme etappe aan het infuus gaan. Roy Curvers stond hier diametraal tegenover en vond dat een infuus tot ziekenhuis-patiënten beperkt moet blijven. Rob met de Pet was het daar mee eens en was van mening dat als renners door hitte of uitputting aan uitdrogingsverschijnselen ten onder dreigen te gaan dat dan uitstappen de enige optie is: alleen de sterksten blijven over.
Uiteraard ben ik het met die laatste twee eens. De naaldloosheid zou wel wat strenger gecontroleerd mogen worden en renners als Nibali die in acupunctuur hun heil zoeken, bevinden zich doelbewust op het hellende vlak.
Uiteraard ben ik het met die laatste twee eens. De naaldloosheid zou wel wat strenger gecontroleerd mogen worden en renners als Nibali die in acupunctuur hun heil zoeken, bevinden zich doelbewust op het hellende vlak.
- Infinito GB
- Forum-lid
Toch wel weer een beetje jammer dat ze bij de publieke nu net in zo’n aflevering als vanavond die vervelende Rob Harmeling weer van stal hebben getrokken.
Inderdaad.Infinito GB schreef: ↑28 jul 2019 21:54 Toch wel weer een beetje jammer dat ze bij de publieke nu net in zo’n aflevering als vanavond die vervelende Rob Harmeling weer van stal hebben getrokken.
Harmeling is altijd nog beter dan Lubberding.
Zowel de AE als TDJ hebben een nogal kleine poule van gasten waaruit ze kunnen putten, dat is toch wel jammer. Vaak dezelfde gezichten.
Zowel de AE als TDJ hebben een nogal kleine poule van gasten waaruit ze kunnen putten, dat is toch wel jammer. Vaak dezelfde gezichten.