Tour 2020
- daniel1975
- Forum-lid HC
Als dit klopt kunnen ze de overwinning net zo goed ineens aan Jody geven.
Slechts 1 (klim!)tijdritje is niet echt GT waardig imho.
Slechts 1 (klim!)tijdritje is niet echt GT waardig imho.
Less is bore
Tsja, maar als je er 2 of 3 tijdritten in stopt dan zijn TD en Roglic veruit favoriet.
Dat Jody favoriet is lijkt me duidelijk. Dat was hij overigens ook geweest met 2 tijdritten, want zijn tijdrit is sterk verbeterd afgelopen seizoen.
Voor TJV is het kiezen van kopmannen wel heel makkelijk geworden: door het vroege vuurwerk in week 1 zal Kruijswijk wel naar de Giro gestuurd worden.
Dat Jody favoriet is lijkt me duidelijk. Dat was hij overigens ook geweest met 2 tijdritten, want zijn tijdrit is sterk verbeterd afgelopen seizoen.
Voor TJV is het kiezen van kopmannen wel heel makkelijk geworden: door het vroege vuurwerk in week 1 zal Kruijswijk wel naar de Giro gestuurd worden.
- daniel1975
- Forum-lid HC
Zal afwachten worden wat het Giro parcours wordt. Als daar 50km TT in zit.....
Less is bore
Als er in de Giro wel echte tijdritkilometers zitten zou eerder Kruijswijk naar de Tour laten gaan en met tenminste één van twee tijdrijder/klimmers naar de Giro. zeker als er één van de twee ambities heeft voor de tijdrit op de OS.
Campagnolo Ultra Dork
- Enzzo
- Forum-lid HC
Nou... Col de la Loze: 2304 m hoog, Stukken van 20% en 10%, gruwelijk steile bochten en zeer onregelmatig!
Verder vind ik dat je met totaal 29 cols wel wat meer dan 4 aankomsten bergop had mogen inplannen...
Verder vind ik dat je met totaal 29 cols wel wat meer dan 4 aankomsten bergop had mogen inplannen...
Nijdig over 't stuur Van uwen driewieler gebogen Ge waart nog kind
Ge ving nog nie veel wind
-
- Forum-lid HC
Ik denk dat TJV graag een ander parcours gezien had. Alle 3 hun kopmannen zijn niet optimaal in het voordeel en het treintje Groenewegen/Teunissen/van Aert/Martin komt ook niet volledig tot z'n recht hier.
Verwacht dat Jody en Froome het uit mogen gaan maken met z'n twee.
Verwacht dat Jody en Froome het uit mogen gaan maken met z'n twee.
- Enzzo
- Forum-lid HC
Ik ben vooral benieuwd naar wat Roglic kan in een klimtijdrit. Ik heb het idee dat hij net wat meer klimmer is dan Dumoulin op zo'n steile klim
Nijdig over 't stuur Van uwen driewieler gebogen Ge waart nog kind
-
- Forum-lid HC
Even afwachten hoe dat er uit gaat zien, maar het lijkt mij ook dat ze beter het koppeltje Roglic/Dumoulin naar de Giro kunnen sturen en Kruijswijk lekker de tour laten rijden.
Met dit parcours wordt TJV hooguit 3e gok ik.