Plannen voor 2020
Na vorig jaar tegen de muur die overspannenheid heet aangelopen te zijn, en in dat traject erachter gekomen dat ik een hartkwaal heb/had (ben er inmiddels aan geopereerd, maar officieel ben ik nog niet weer 'hersteld' verklaart omdat de controle-afspraak niet doorging vanwege bekende redenen) heb ik mijn plannen voor dit jaar eigenlijk op een laag pitje moeten zetten. Het doel nu is vooral weer opbouwen. Met een nieuw lidmaatschap van een lokale fietsclub hadden de kilometers erbij moeten vliegen, maar dat gaat nog niet zo hard als gehoopt.
Dus op dit moment staat het vizier op 7500 km voor het hele kalenderjaar, en in oktober wil ik mijn eerste 200 km rit gaan rijden.
En als alles meezit, maar hang me er niet aan op (en blij dat mijn vriendin hier niet meeleest, die zou me afschieten), aan het einde van het jaar misschien nog een crosswedstrijdje hier of daar mee rijden,
En dan 2021... dat moet dan het jaar van de grote plannen worden... maar daar gaat dit topic niet over
Dus op dit moment staat het vizier op 7500 km voor het hele kalenderjaar, en in oktober wil ik mijn eerste 200 km rit gaan rijden.
En als alles meezit, maar hang me er niet aan op (en blij dat mijn vriendin hier niet meeleest, die zou me afschieten), aan het einde van het jaar misschien nog een crosswedstrijdje hier of daar mee rijden,
En dan 2021... dat moet dan het jaar van de grote plannen worden... maar daar gaat dit topic niet over
vrijwilliger Mountainbike Museum, Arnhem
-
- Forum-lid HC
Giro delle Dolomiti van 25-30 juli zojuist ook afgelast. Daarmee kan er een streep door al mijn geplande (en betaalde) vakanties dit jaar .
Hey SqueeZer, sommige fietsenwinkels in onze regio doen wel herstellingen op afspraak
*Giant Contend SL1 Disc 2017 - Shimano 105
*Ridley Noah Fast Disc - Sram Force Etap AXS
*Ridley Noah Fast Disc - Sram Force Etap AXS
Ga je normaal dan zo ruw met je fietsen om dat je om de haverklap je wielen krom rijdt en de fiets moet vervangen?
-
- Forum-lid HC
Haha, fietsonderdelen hamsteren. Daar heb ik geen corona crisis voor nodig
@squeezer, je meent dat je geen auto ter beschikking hebt?
Je bent nu toch onderhand ook al lang genoeg thuis om eens naar die fiets met kraakje te kijken?
En vooral niet klagen dat je geen plezier aan MTB hebt, ik schrijf mijn ervaringen hier wel op, maar ik kan me niet herinneren dat ik echt heb lopen klagen. Ik mag niet fietsen, dan.maar wandelen. (Zolang een flic dat ook niet gaat verbieden).
Je bent nu toch onderhand ook al lang genoeg thuis om eens naar die fiets met kraakje te kijken?
En vooral niet klagen dat je geen plezier aan MTB hebt, ik schrijf mijn ervaringen hier wel op, maar ik kan me niet herinneren dat ik echt heb lopen klagen. Ik mag niet fietsen, dan.maar wandelen. (Zolang een flic dat ook niet gaat verbieden).
Hopelijk komende zomer naar Zweden als dat kan. - meivakantie is al een dikke streep doorheen helaas. Misschien dan nog een beetje fietsen in Limburg, we hebben daar vrienden wonen en evt. woningruil is een optie.
Gelukkig heb ik er al 3 weken skiën opzitten , 2 weken in januari en 1 week in maart. Die pakken ze in ieder geval niet meer af.
Gelukkig heb ik er al 3 weken skiën opzitten , 2 weken in januari en 1 week in maart. Die pakken ze in ieder geval niet meer af.
Life is too short for not riding tubulars..euhhh tubeless
@Squeezer, een pak minder plezier zeg je over de MTB, maar als ik het zo lees zou ik maar eens dingen gaan doen die goed voor je gezondheid zouden zijn. Dan maar minder plezier.
Ik heb ook nogal wat kwalen, maar ik begrijp niet goed als je een tijd naar een sportschool geweest bent, je corestability nog niet voldoende is om wandelen op te bouwen.
Ik heb ook nogal wat kwalen, maar ik begrijp niet goed als je een tijd naar een sportschool geweest bent, je corestability nog niet voldoende is om wandelen op te bouwen.