Het grote woon-werk topic
-
- Forum-lid
Ik heb altijd last van de auto's die met groot licht rijden totdat ze tot op 20 meter zijn genaderd en het dan pas uit doen. Dus ik heb wel baat bij een of andere schijnwerper om lekker terug te schijnen.
- depoldertoerist
- Forum-lid
- Contact
Zo dat was weer een stevig briesje vanochtend. vol tegen! ik heb wel genoten, al moest ik op het enige stuk waar ik zijwind had erg tegen de wind in hangen, maar ik begrijp dat er hier en daar windstoten van 95km/u (w.k 10) waren. en dat heb ik best gemerkt!
Opvallend weinig andere fietsers gezien overigens.
Opvallend weinig andere fietsers gezien overigens.
BIKE to Work. Work to Eat. Eat to live. Live to BIKE
[quote="de poldertoerist"]Opvallend weinig andere fietsers gezien overigens. [/quote]
Vreemd hoor
Vreemd hoor
http://www.sjaspatat.net" onclick="window.open(this.href);return false;
-
- Forum-lid
Dat viel mij ook al gister en vandaag op. Ik kom altijd dezelfde fietsers tegen en die waren er ineens niet.
Misschien zijn ze weggewaaid?
http://www.sjaspatat.net" onclick="window.open(this.href);return false;
- depoldertoerist
- Forum-lid
- Contact
vanochtend lekke band. een scherp metalen haakje, w.s opgedaan bij de wegwerkzaamheden aan het fietspad langs de A12. band liep langzaam leeg en ik kwam er pas op het werk achter. Net in de pauze maar even ander bandje er op gelegd. Voor het eerst mijn mini handpompje gebruikt.... dat is nog flink pompen!
- depoldertoerist
- Forum-lid
- Contact
Vandaag was ik met de auto omdat ik gisteren gewoon nog 38.9 koorts had. Gelukkig maar 1 dagje, maar vandaag woonwerk fietsen leek mij toch niet verstandig.
Morgen gaan we er wel weer voor, hoewel ik tegen de sneeuw wel een beetje op zie, na de uitglijders van vorig jaar. Maar tegelijkertijd mag mijn WWW zijn laatste W voor het eerst waar gaan maken en dat is toch ook wel weer leuk.
Morgen gaan we er wel weer voor, hoewel ik tegen de sneeuw wel een beetje op zie, na de uitglijders van vorig jaar. Maar tegelijkertijd mag mijn WWW zijn laatste W voor het eerst waar gaan maken en dat is toch ook wel weer leuk.
Ik was gelukkig op de fiets vandaag! Was super. Net hoorde ik dat ik hierdoor de avondspits heb ontlopen: 900 kilometer file.
-
- Forum-lid
Was inderdaad goed om met de fiets te zijn. Behalve dan de lange remweg waardoor ik tegen een auto aan gleed. Was zijn schuld en ik had verder geen schade, alleen blauwe plekken.
S'avonds wel even mijn Continental contact sport gewisseld, heb nu Michelin Sprint er op zitten.
Vanochtend was ik toch een beetje bang voor bevroren sporen die je niet ziet in het donker, maar het viel gelukkig mee. Fietspad was nog wel vol met sneeuw.
S'avonds wel even mijn Continental contact sport gewisseld, heb nu Michelin Sprint er op zitten.
Vanochtend was ik toch een beetje bang voor bevroren sporen die je niet ziet in het donker, maar het viel gelukkig mee. Fietspad was nog wel vol met sneeuw.
Hebben jullie nog tips om ook met deze weersomstandigheden (sneeuw & gladheid) toch de gebruikelijke ww ritjes te kunnen maken?
Ik moet een groot gedeelte door de polder waar niet gestrooid wordt en durf het eigenlijk niet aan om op mijn racefiets met normale banden op pad te gaan. Misschien andere banden? 28mm? Cross? Banden met noppen?
Ik moet een groot gedeelte door de polder waar niet gestrooid wordt en durf het eigenlijk niet aan om op mijn racefiets met normale banden op pad te gaan. Misschien andere banden? 28mm? Cross? Banden met noppen?