Wil je een nieuwe racefiets kopen? Hulp nodig? Stel al je vragen hier!

Gravelbike, CX of MTB?

Lcsmet
Forum-lid HC

Gebruikersavatar Lcsmet 01 nov 2020 11:35

biggydeen schreef: 01 nov 2020 05:52 Nou daar is ie dan, de Niner Jet RDO:
................

Wat ik mij wel afvraag, zakken MTB's zo snel in waarde? De fiets is 2-4 jaar oud en totaal iets van 6000 euro aan onderdelen. Overgenomen voor 1500. Of heb ik een gelukje.................;
Mooie fiets.
Alle fietsen zakken relatief snel in waarde, hoe duurder hoe groter ook nog eens de procentuele waardevermindering.
Voor 1500 Euro koop je ook een splinternieuwe, weliswaar minder afgemonteerde, fiets.
Maar jij hebt inderdaad een "gelukje".
I know myself like no one else
Nothing to defend

biggydeen
Forum-lid

biggydeen 01 nov 2020 15:06

Lcsmet schreef: 01 nov 2020 11:35
biggydeen schreef: 01 nov 2020 05:52 Nou daar is ie dan, de Niner Jet RDO:
................

Wat ik mij wel afvraag, zakken MTB's zo snel in waarde? De fiets is 2-4 jaar oud en totaal iets van 6000 euro aan onderdelen. Overgenomen voor 1500. Of heb ik een gelukje.................;
Mooie fiets.
Alle fietsen zakken relatief snel in waarde, hoe duurder hoe groter ook nog eens de procentuele waardevermindering.
Voor 1500 Euro koop je ook een splinternieuwe, weliswaar minder afgemonteerde, fiets.
Maar jij hebt inderdaad een "gelukje".
Ik zat ook te twijfelen tussen een nieuwe hardtail en deze tweede hands. Naarmate ik steeds meer informatie binnenkreeg bleek het toch wel een erg mooie fiets te zijn voor het geld. Mits goed onderhouden maar dat is zeker het geval.

Wel een dure hobby heb ik door :lol:

Plaats reactie