Standplaats Tecklenburg
-
- Forum-lid
Aan welke dag denk je?
tomkolkman schreef:Deze is er nog wel zie hier: http://www.owc-oldenzaal.nl/evenementen ... wald-tocht" onclick="window.open(this.href);return false;
En zie hier voor in Mei: http://www.tecklenburg-rundfahrt.com/" onclick="window.open(this.href);return false;
bedankt! die 1e link bedoelde ik dus, maar die was 1 maand geleden nog niet online dus ik had de hoop al opgeven dat die door zou gaan
Racefiets: Concorde R-blade full carbon 2009
-
- Forum-lid
en welke afstand denken jullie aan?
-
- Forum-lid
Volgende week is al wel aardig op tijd inderdaad. Maar het zou kunnen met wat redelijk weer, Zaterdag of Zondag is wel een optie...
Afstand toch wel minimaal 100KM, hoeveel KM meer dan 100 maakt mij niet zo gek veel uit.
Afstand toch wel minimaal 100KM, hoeveel KM meer dan 100 maakt mij niet zo gek veel uit.
Cannondale SuperSix EVO Hi-Mod
Cervélo R3SL
BMC CX02
Cervélo R3SL
BMC CX02
Ivm het vaderschap heb ik de afgelopen 3 weken niet buiten gefietst (wel gespind en geschaatst) dus ik ben niet het beste gezelschap. Als ik ga, ga ik het liefst solo want dan voel ik me geen ballast.
Volgende week lukt mij in ieder geval niet.
Los van het feit dat meer dan 100km in heuvelachtig gebied voor mij wel erg veel is zo vroeg in het jaar (anderszijds is het natuurlijk goed om erin te komen), heb ik andere plannen.
Los van het feit dat meer dan 100km in heuvelachtig gebied voor mij wel erg veel is zo vroeg in het jaar (anderszijds is het natuurlijk goed om erin te komen), heb ik andere plannen.
-
- Forum-lid
Nah, met mijn stadsfiets durf ik niet naar benedenponsteen schreef:Zolang we Tom maar niet op kop zetten. Tom: jij gaat met je stadsfiets?
Als ik op kop ga kun je wel achter mij zitten, voor zover dat mogelijk is.... zo hard gaat het toch niet
Was eigenlijk wel van plan om Zaterdag die kant op te gaan.
Cervélo R3SL
BMC CX02
Cervélo R3SL
BMC CX02
-
- Forum-lid
Zaterdag 3 maart?tomkolkman schreef: Was eigenlijk wel van plan om Zaterdag die kant op te gaan.
-
- Forum-lid
Inderdaad 3 maart wil ik die kant wel op! Geïnteresseerd om mee te gaan?
Epotheker, ga ja nog mee met de forum rit? Vast wel toch
Epotheker, ga ja nog mee met de forum rit? Vast wel toch
Cervélo R3SL
BMC CX02
Cervélo R3SL
BMC CX02