Nieuw forum en website
Hèhè, ben weer ingelogd via de laptop.
Ondanks het verwijderen van de fiets.nl cookies in de Chrome browser werd het niet mogelijk opnieuw in te loggen via de laptop. Meerdere keren en opties geprobeerd, het lukte niet totdat plotseling mijn scherm werd ververst met als boodschap "ingelogd via de webcloud o.i.d." en werd door geschakeld naar het forum.!!
Ondanks het verwijderen van de fiets.nl cookies in de Chrome browser werd het niet mogelijk opnieuw in te loggen via de laptop. Meerdere keren en opties geprobeerd, het lukte niet totdat plotseling mijn scherm werd ververst met als boodschap "ingelogd via de webcloud o.i.d." en werd door geschakeld naar het forum.!!
Er komt een moment dat je wind mee hebt. Pinarello F10 - Ultegra 8050 Di2 - Carbonspeed C50 Tubeless
Het kan haast niet anders dan dat het te maken moet hebben met cashing en/of met cookies.
Het is kennelijk platform onafhankelijk en heeft het gros van de forumbezoekers er geen last van; een heel vervelend probleem als 't jou overkomt
Zelf zie ik dat er 8 cookies zijn opgeslagen, allemaal van 28 december of later.
Zojuist al die cookies weggegooid en de browser opnieuw gestart.
Bij bezoek aan de site van Fiets moet ik opnieuw inloggen en nu er staan nu 15 cookies op mijn systeem.
Maar ... alles werk zoals het moet (los van de onhebbelijkheden die in de nieuwe site zitten).
Het is kennelijk platform onafhankelijk en heeft het gros van de forumbezoekers er geen last van; een heel vervelend probleem als 't jou overkomt
![Crying or Very Sad :cry:](./images/smilies/icon_cry.gif)
Zelf zie ik dat er 8 cookies zijn opgeslagen, allemaal van 28 december of later.
Zojuist al die cookies weggegooid en de browser opnieuw gestart.
Bij bezoek aan de site van Fiets moet ik opnieuw inloggen en nu er staan nu 15 cookies op mijn systeem.
Maar ... alles werk zoals het moet (los van de onhebbelijkheden die in de nieuwe site zitten).
Merckx Sallanches64
Cube Reaction Pro 2018
Cube Reaction Pro 2018
Ga jij alle sub hoofdstukken af om op de knop te drukken?
![Wink ;)](./images/smilies/icon_e_wink.gif)
In het oude forum zat deze knop ook op de overzichtspagina.
Daar mee kon je het "hele" forum als gelezen zetten.
En dat zou ik graag terug zien.
- MarkVeenstra
- Forum-lid HC
Ja maar Theo.., dat gelooft toch niemand, dat je het hele forum hebt uitgelezen
![Twisted Evil :twisted:](./images/smilies/icon_twisted.gif)
![Mr. Green :mrgreen:](./images/smilies/icon_mrgreen.gif)
![Twisted Evil :twisted:](./images/smilies/icon_twisted.gif)
WIND allrounder custom build 2015
Canyon Ultimate AL 2013
Canyon Ultimate AL 2013
Het zal dan wel aan mij liggen, maar wat is dan het voordeel daarvan, dat alle rode punten zijn verdwenen of . . . . is er ergens een mogelijkheid om alleen 'niet' gelezen onderwerpen te zien.?
Er komt een moment dat je wind mee hebt. Pinarello F10 - Ultegra 8050 Di2 - Carbonspeed C50 Tubeless
Misschien moet je een keer de moeite nemen om per sub-forum de onderwerpen op gelezen te zetten. Dat heb ik wel gedaan. Is vijf minuten werk (als je achter een computer zit, niet vanaf een mobiel of tablet).
Maar ... ben wel met je eens dat er een knop gewoon op het hoogste niveau zou moeten zitten.
Maar ... ben wel met je eens dat er een knop gewoon op het hoogste niveau zou moeten zitten.
Merckx Sallanches64
Cube Reaction Pro 2018
Cube Reaction Pro 2018