Helemaal fout
Veldrijden 2022-2023
Is het hier eigenlijk de bedoeling van een item over een mooie sport moedwillig in het belachelijke te trekken? Ik denk dat er hier gezien de mooie koersen de laatste weken toch iets meer te vertellen valt dan dat gezeik over afkortingen? Er is hier nog altijd een cafépraatitem om dat gezever op te plaatsen! Dank bij voorbaat ![Smile :-)](./images/smilies/icon_e_smile.gif)
![Smile :-)](./images/smilies/icon_e_smile.gif)
Het is soms balanceren op een slappe koord maar ik heb toch graag het laatste woord. ![👻](//cdn.jsdelivr.net/gh/twitter/twemoji@latest/assets/svg/1f47b.svg)
![😳](//cdn.jsdelivr.net/gh/twitter/twemoji@latest/assets/svg/1f633.svg)
![🤬](//cdn.jsdelivr.net/gh/twitter/twemoji@latest/assets/svg/1f92c.svg)
- Lcsmet
- Forum-lid HC
Aan Van Empel is echt niets te doen.
Zelfs moeten teruglopen naar de Pits kan haar niet weerhouden om te winnen.
Waar ik de laatste jaren liever naar het damescrossen keek, wegens veel spannender, dan naar de mannen neemt Van Empel dat plezier dit jaar wel weg.
En als binnenkort Van Aert of Van de Poel, want ze komen niet dikwijls beiden samen aan de start, nog eens gaan demonstreren dan is de lol er helemaal af.
Ik kijk vooral voor de spanning, niet om een one woman/man show te zien.![Smile :)](./images/smilies/icon_e_smile.gif)
Zelfs moeten teruglopen naar de Pits kan haar niet weerhouden om te winnen.
Waar ik de laatste jaren liever naar het damescrossen keek, wegens veel spannender, dan naar de mannen neemt Van Empel dat plezier dit jaar wel weg.
En als binnenkort Van Aert of Van de Poel, want ze komen niet dikwijls beiden samen aan de start, nog eens gaan demonstreren dan is de lol er helemaal af.
Ik kijk vooral voor de spanning, niet om een one woman/man show te zien.
![Smile :)](./images/smilies/icon_e_smile.gif)
I know myself like no one else
Nothing to defend
Nothing to defend
Volgens Wielerflits zijn de beloften alleen op Eurosport player /gcn+ te zien. Misschien echter nog op NPO1. Die hebben sport uitzending vanaf 13.10.
Knap van Fem van Empel om terug te komen en te winnen.
Knap van Fem van Empel om terug te komen en te winnen.