Fake Friday 2022
Dezelfde bundel (Garmin 1030 plus met sensoren) nu bij futurum voor 439. Komt ook aardig in die buurt.
-
- Forum-lid HC
-
- Forum-lid HC
Trainingpeaks krijgt dit jaar ook weer een kortingsactie voor een jaarabonnement.
Heeft Join Dat ook?
Heeft Join Dat ook?
Le Col Sport Bib Shorts nu 30% af.
Combineerbaar met Strava Code.
Van €175 naar €65.
Hele fijne bibs, ik heb er intussen 4. Binnenkort dus 5.
Combineerbaar met Strava Code.
Van €175 naar €65.
Hele fijne bibs, ik heb er intussen 4. Binnenkort dus 5.
Ja snap ik maar als je dat niet is gelukt wordt hier soms ook nog een linkje gedeeld dat je de code toch kan gebruiken.
btw zie alleen die 240 minuten challenge en die heb ik voltooid maar die geeft een korting bij producten boven €145
btw zie alleen die 240 minuten challenge en die heb ik voltooid maar die geeft een korting bij producten boven €145
Het was die denk ik.
Ik kreeg ook eerst die melding.
Ik heb een Firefox add on (Coupert) die alle gekende codes test en de beste code uitkiest. En zo lukte het wel.
Ik moet wel toegeven dat de bib van 160 naar 175 gegaan is voor er extra korting kwam.
Ik kreeg ook eerst die melding.
Ik heb een Firefox add on (Coupert) die alle gekende codes test en de beste code uitkiest. En zo lukte het wel.
Ik moet wel toegeven dat de bib van 160 naar 175 gegaan is voor er extra korting kwam.
Heb nu een andere code die wel werkt gevonden (van een oude challenge).
Hoe vallen die broeken? Ik draag XL bij Assos en de maattabel geeft hier ongeveer L aan.
Heb een bovenbeenomtrek van 57 cm maar dat wordt niet gebruikt in de maattabel, hier wringt het voor mij vaak.
Hoe vallen die broeken? Ik draag XL bij Assos en de maattabel geeft hier ongeveer L aan.
Heb een bovenbeenomtrek van 57 cm maar dat wordt niet gebruikt in de maattabel, hier wringt het voor mij vaak.