Jans schreef: ↑05 dec 2022 15:26
53x11, je vertelt nu wel heel veel over je zoontje, maar er loopt er toch nog eentje bij jullie rond? Fietste die ook zo snel?
(Wil iemand dit quoten?)
Ik ben een nieuwe challenge met mezelf aangegaan. Ik heb mijn hele "vijandenlijst" leeg gemaakt. Sowieso een stomme benaming, "vijand". Ik ga eens kijken of ik met het verstrijken der jaren inmiddels voldoende zen ben geworden om stomme opmerkingen op het forum te negeren zónder daar elektronische hulp voor nodig te hebben.
Dusss, ik kan dit gewoon lezen zonder onder een censorblokje te spieken
En aangezien de post helemaal niet bestaat uit een stomme opmerking, kan ik nog antwoorden ook:
Dochterlief kreeg precies gelijk met zoonlief haar eerste MTB. Die vond er echter, net als d'r moeder, niet zo heel veel aan. Net als d'r moeder barst ze overigens wel van het sportief talent, maar dan voor de looponderdelen van de atletiek (dit jaar podium op de baan en op de cross in haar leeftijdscategorie op een NK). Alhoewel ik vervelend graag en schaamteloos opschep over mijn kids, wordt zij op fietsfora door mij (dus, want niet fietsgerelateerd) minder vaak aangehaald. Zal ze geen minuut minder om slapen denk ik.
![Wink ;-)](./images/smilies/icon_e_wink.gif)