Vandaag gefietst in 2023
Vanmorgen ook wat Paas calorieën weggetrapt, tegen de wind in vertrokken, halverwege 2 klimmetjes, dan draaien en met de wind in de rug die inmiddels was aangetrokken tot een gezonde 4Bft weer huiswaarts (wholla, paar nieuwe PR'tjes). De bedoelde 70 a 75km bleken bijna thuis er pas 65 te zijn en er was geen animo meer om nog even een lokaal lusje te draaien om zo er nog een paar km aan te plakken. Hele komende week nog steeds van die harde wind zeggen ze. Bah!
Gisteren even de sneeuwgrens opgezocht op 2800m hoogte :
https://www.strava.com/activities/8873181908
https://www.strava.com/activities/8873181908
Supermooi! Is toch (als je helemaal door kan) de hoogst te fietsen plek in Europa. Dat wil zeggen verhard, hoewel de laatste kilometers niet echt geschikt voor de racefiets zijn.
Change is the only constant... Hanging on is the only sin...
Als je een paar Franse vrienden uitnodigt.
Niet zijken maar reiden !
Hier sinds enkele weken de gewoonte ervan gemaakt om de dinsdag direct vanop het werk nog 40 à 45km te gaan fietsen met een collega! So far, so good. Net dat tikkeltje leuker dan eerst naar huis te moeten en dan pas te vertrekken.
MY23 ORBEA Orca M31e LTD - road
MY23 ORBEA Terra M31e TEAM 1x - gravel
MY23 ORBEA Terra M31e TEAM 1x - gravel
Voorrecht van een pensionado: vandaag lekker fietsen. De lariksen zijn al een eind op weg en het is al beduidend groener dan 10 dagen terug. Flinke woei, maar in het bos valt het mee. Geen snelheid, dus wat langer genieten van het mooie weer.
Niet zijken maar reiden !
Vanmiddag vrij genomen en een 70 km gravelritje gedaan door Gelderse Vallei en den Treek. Genoten, ondanks het pittige windje.
Ik vond de droogte (ondanks de neerslag van afgelopen periode) opvallend. Een stoffige boel, met volledig ingedroogde modderpoelen.
Gelukkig was er nog een kanaal met water erin
Ik vond de droogte (ondanks de neerslag van afgelopen periode) opvallend. Een stoffige boel, met volledig ingedroogde modderpoelen.
Gelukkig was er nog een kanaal met water erin
- daniel1975
- Forum-lid HC
Viel eigenlijk beetje tegen vanavond. Wat een idiote bak met wind voor 20.00 ‘s avonds. En was nog koud ook, zag pinguïns windsurfen tijdens sommige stukken tegenwind.
Toch 41km weggetrapt, maar voelde wel als een “moetje”.
Toch 41km weggetrapt, maar voelde wel als een “moetje”.
Less is bore
Het leek vandaag heerlijk fietsweer te worden, weinig wind, voor mijn standaard rondje van 83 km. Ik startte met 13 graden en droog en het liep op naar 15 graden. Na drie kwartier begon het te druppelen, daarna iets meer dan 2 uur in de regen gefietst. Temperatuur zakte onder de 8 graden. Gelukkig zo slim geweest om een shirt met lange mouwen aan te trekken inclusief beenwarmers. Heb legio sportievelingen gezien in kort kort
CaadX Ultegra
Super Six Evo Hi Mod Disc Ultegra DI2
Super Six Evo Hi Mod Disc Ultegra DI2