Schuiven het wk dan naar december anders is t warm of hebben ze 5 jaar nodig om een airconditioned parcours te bouwen…
WK Glasgow 2023
Vandaag het WK voor amateurs, het WK Gran Fondo.
Start is om 11:00 Nederlandse tijd.
Start is om 11:00 Nederlandse tijd.
Vandaag een rondje gelopen in Glasgow. Ik weet niet wat ik hiervan moet verwachten. Een loodzwaar criteriumrondje dat 10 keer moet worden gedaan. Hoogteverschillen die echt wel gaan wegen en ook een slecht wegdek. Gelukkig goede weersvoorspellingen. Denk ook dat het met pech moeilijk terugkomen is door het permanente harmonicaeffect van volgauto’s. Al met al een enorm zwaar WK verwacht ik. En een onverwachte winnaar, bijvoorbeeld Van Baarle, ik zie het zo maar gebeuren.
- Enzzo
- Forum-lid HC
Als Tom Pidcock mee zou doen zou ik die meteen bovenaan mijn lijstje zetten!!
Het lijkt droog te blijven tijdens de wegrit elite maar desondanks gok ik toch op de veldrijders uit het pak. WvA, MvdP en evt nog een Alaphilippe.
Het lijkt droog te blijven tijdens de wegrit elite maar desondanks gok ik toch op de veldrijders uit het pak. WvA, MvdP en evt nog een Alaphilippe.
Nijdig over 't stuur Van uwen driewieler gebogen Ge waart nog kind
Ge ving nog nie veel wind
Ge ving nog nie veel wind
- daniel1975
- Forum-lid HC
Ik kijk vooral uit naar hoe de belgen het gaan doen. De pers maakt er daar zo’n groot ding van, idioot gewoon.
Kom op jongens, tis gewoon een 1-dags wedstrijd a la RVV en PR.
Less is bore
Ik zat eerder te denken aan het OHNB.daniel1975 schreef: ↑05 aug 2023 06:57 Ik kijk vooral uit naar hoe de belgen het gaan doen. De pers maakt er daar zo’n groot ding van, idioot gewoon.
Er komt een moment dat je wind mee hebt. Pinarello F10 - Ultegra 8050 Di2 - Carbonspeed C50 Tubeless
-
- Forum-lid
- Lcsmet
- Forum-lid HC
De Vlaamse pers maakt van elke wielerwedstrijd een groot ding.daniel1975 schreef: ↑05 aug 2023 06:57 Ik kijk vooral uit naar hoe de belgen het gaan doen. De pers maakt er daar zo’n groot ding van, idioot gewoon.
Wat denk je dat ze gaan schrijven , en al geschreven hebben over de Vuelta dit jaar.
En je vergelijking met de Ronde Van Vlaanderen en Parijs - Roubaix slaat dan weer de nagel op de kop.
Even niet te ernstig nemen.
Als je het even van een afstand en over een langere periode bekijkt.
We zijn nu éénmaal het land dat de grootste wielerkampioenen onder zijn inwoners had en nu weer heeft.
Koers is Vlaanderen en Vlaanderen is koers.
I know myself like no one else
Nothing to defend
Nothing to defend
Is ondertussen de visum soap voor Girmay en team eritrea al opgelost?
https://www.theguardian.com/sport/2023/ ... gow-worlds
https://www.theguardian.com/sport/2023/ ... gow-worlds