48 voor de polder en dan gewoon een 11/25 erop.
In de bergen ga je 2x wel missen of je hebt een gatenkaas cassette, dat kan irritant zijn op de weg bij lange gelijke stukken.
Fiets Magazine nr. 12-2024 is nu verkrijgbaar! Bestel jouw exemplaar zonder verzendkosten in onze shop, voor jezelf of als cadeau voor iemand anders!
48 voor de polder en dan gewoon een 11/25 erop.
1x set up zou ik wel eens willen testen of het veel verschilt off-road.daniel1975 schreef: ↑07 aug 2023 20:42 Ik heb gisteren de CF Etap besteld. 1x, ga wel zien of ik de 2x ga missen.
In principe zijn die wide-derries er voor ontwikkeld, dus ga er vanuit dat het werkt.
Leuk, ben benieuwd. De Grizl neem ik aan of de Grail?daniel1975 schreef: ↑07 aug 2023 20:42 Ik heb gisteren de CF Etap besteld. 1x, ga wel zien of ik de 2x ga missen.
In principe zijn die wide-derries er voor ontwikkeld, dus ga er vanuit dat het werkt.
Ik zit ook aan deze gravelbike te denken. Zit ook alleen nog even met de 1 tandwiel voor. Zit een beetje te zoeken hoe hard je dan kan bij de zwaarste versnelling en een trapferquentie van 90 omwentelingen.daniel1975 schreef: ↑07 aug 2023 20:42 Ik heb gisteren de CF Etap besteld. 1x, ga wel zien of ik de 2x ga missen.
stansfield schreef: ↑11 aug 2023 20:29Ik zit ook aan deze gravelbike te denken. Zit ook alleen nog even met de 1 tandwiel voor. Zit een beetje te zoeken hoe hard je dan kan bij de zwaarste versnelling en een trapferquentie van 90 omwentelingen.daniel1975 schreef: ↑07 aug 2023 20:42 Ik heb gisteren de CF Etap besteld. 1x, ga wel zien of ik de 2x ga missen.
Op deze site wel een handige tabel en berekening gevonden. Alleen weet ik niet hoe groot het voorblad is.
https://www.fiets.nl/techniek/verzettentabel/
Al even gezocht maar kon het hier ook niet echt vinden. Of kijk ik heel verkeerd?
https://www.canyon.com/nl-nl/gravelbike ... dContainer