Vandaag gefietst in 2010?
-
- Forum-lid
Vandaag route verkend voor forumrit van 25 april met jaapieo, zie 'afspraken & meetings'.
Veel deelnemers aan de toerversie van de Ronde van Drenthe tegengekomen!
Veel deelnemers aan de toerversie van de Ronde van Drenthe tegengekomen!
-
- Forum-lid
zaterdag rondje brasemermeer 104km en zondag rondje Linschoten - Ijsselstein 75
Volgende keer wil ik alleen wind in de rug en een temperatuur boven de 16 graden
Volgende keer wil ik alleen wind in de rug en een temperatuur boven de 16 graden
http://www.hetfietsertje.nl" onclick="window.open(this.href);return false;
-
- Forum-lid
Net even serieus met de wind aan het stoeien geweest. Op de heenweg dacht ik nog dat ik superbenen had maar ik werd gewoon flink geduwd...
Ik vind het altijd wel leuk maar eigenlijk hoort er dan wel slecht weer bij. Zo in het zonnetje past eigenlijk beter een heel licht briesje. Dat moeten ze niet door elkaar gaan halen.
Ik vind het altijd wel leuk maar eigenlijk hoort er dan wel slecht weer bij. Zo in het zonnetje past eigenlijk beter een heel licht briesje. Dat moeten ze niet door elkaar gaan halen.
-
- Forum-lid
Normaal train ik voor hockey op dinsdag, maar die ging niet door dus een kort maar krachtig rondje gefietst in Arnhem, naar velp, de posbank op en via Rheden weer terug.
precies 28km, net een uurtje over gedaan. Voor mijn doen best netjes!
hier een kaartje van mijn route
precies 28km, net een uurtje over gedaan. Voor mijn doen best netjes!
hier een kaartje van mijn route
[quote="GastheerG"]Valt me altijd op dat dan het verschil met gewone fietsers ineens zo dramatisch groot is. Heb dan best te doen met die scholieren en die enorme tassen. En maar duwen in die wind:rolleye:[/quote]
Haha, viel mij gisteren ook al op toen ik bij Breukelen tegenwind heuveltje op een omaatje inhaalde.
Leve de electrische fiets voor deze mensen :p
Haha, viel mij gisteren ook al op toen ik bij Breukelen tegenwind heuveltje op een omaatje inhaalde.
Leve de electrische fiets voor deze mensen :p
"Shirtje korte mouwen € 200, c'est pas normal!"
Vandaag een trainings wedstrijd op de nedereindseberg gereden ging best wel lekker.
Ondanks dat ik nog maar weinig wedstrijden op de weg heb gereden(4e keer nu) kon ik me eigen in de B klasse wel lekker handhaven en met enkele ontsnappingen mee(vervolgens wel weer terug in het peloton)
Ondanks dat ik nog maar weinig wedstrijden op de weg heb gereden(4e keer nu) kon ik me eigen in de B klasse wel lekker handhaven en met enkele ontsnappingen mee(vervolgens wel weer terug in het peloton)
Cube litening super hpc race sram red (total los)
Cube aerium super hpc race ultegra 11spd
Flanders CX ultegra/dura-ace
Cube aerium super hpc race ultegra 11spd
Flanders CX ultegra/dura-ace
Behoorlijk goed weer (droog en zon, wel nog steeds frisjes en veel wind) dus 75 km gedraaid. Richting Zoetermeer/Zevenhuizen met windje tegen. Stukje door Leiden en via de Vlietlanden langs de Vliet weer terug nu met windje in de rug. Had me al behoorlijk "doodgereden" op de heenweg, maar het windje mee was heerlijk.
Van mij mag het nu wel 5 graden warmer worden.
Van mij mag het nu wel 5 graden warmer worden.
Gisteren Leiden - Amsterdam, via de Ringvaart.. is lang geleden dat ik zo moest stoempen. Leek bijna niet vooruit te komen. 45km in 1uur 45
Was wel beetje jaloers op de gasten die de andere kant opgingen.. enfin, volgende keer beter
Was wel beetje jaloers op de gasten die de andere kant opgingen.. enfin, volgende keer beter
-
- Forum-lid
Rondje Vleuten Amerongen (Amerongse berg) en terug. Met wat draaien en keren op 95 km+ uitgekomen. Gelukkig stond de wind noord-oost. Scheelde veel pijn in de benen.
Goede voorbreiding op komende zaterdag in limburg
Goede voorbreiding op komende zaterdag in limburg
Gazelle SPR Gazelle FCC pro Gazelle R531 Team Gazelle Silhouet Marchisio Campagnolo Look