Deelnemers stellen zich voor en een uitgebreid scala aan andere onderwerpen.

Ervaring met de Vos Zwanenburg

Blauweboon
Forum-lid
Berichten: 69
Lid geworden op: 11 jul 2011 22:56

Blauweboon 13 aug 2013 15:48

Tja een Dogma koop je niet alleen met je verstand ;)
Afbeelding

wasbeer2006
Forum-lid HC
Berichten: 13496
Lid geworden op: 14 feb 2008 13:47

wasbeer2006 13 aug 2013 16:02

Ik vond de prijs van de dogma in fiets van juli nog wel meevallen als complete fiets. 5000 met da9000 en c50 wielen. Al vroeg ik me al af of deze klopte gezien het slecht 200 euro meer was dan de frameset.

raymond1
Forum-lid
Berichten: 2
Lid geworden op: 20 aug 2013 12:22

raymond1 20 aug 2013 12:34

goedemiddag allemaal ik ook heb een slechte ervaring met VOS zwanenburg!!!
ik werd ook naar vos toe getrokken ivm mooie prijzen,mooie mountainbike met goede spullen uitgekozen,en op het moment ga ik naar de kassa ik heb 1000,- euro bij me contant de fiets kost 600 dus ik vraag bij wie ik kan afrekkenen komt een dikke medewerker naar de kassa achter de kassa zit een opa de krant te lezen en ik tel 600 euro uit zie dat opa en die dikke medewerker mee kijken.. hij geeft me de bon ik vraag over de garanie en hij begint zagarijnig te vertellen alles staat op je bon.dus ik loop naar mijn fiets toe en op het moment dat ik bij mijn fiets sta roept hij me en zegt dit is maar 500 euro ik loop naar hem toe,en krijg een discussie over die 100 euro ik tel mijn geld 400 dus ik heb echt 600 neer gelegd. hij zegt je betigt me van stelen hiet je geld terug en zet de fiets maar weer in de winkel..ik loop met 100 euro tekort in mijn portomonee de winkel uit en geen fiets. mensen let daar op ik ben in iedergeval doodziek,maar wijzen les.. hopelijk help ik iemand ermee. groet raymond

kilometervreter
Forum-lid
Berichten: 800
Lid geworden op: 11 jan 2007 09:59

kilometervreter 20 aug 2013 13:02

raymond1 schreef:goedemiddag allemaal ik ook heb een slechte ervaring met VOS zwanenburg!!!
ik werd ook naar vos toe getrokken ivm mooie prijzen,mooie mountainbike met goede spullen uitgekozen,en op het moment ga ik naar de kassa ik heb 1000,- euro bij me contant de fiets kost 600 dus ik vraag bij wie ik kan afrekkenen komt een dikke medewerker naar de kassa achter de kassa zit een opa de krant te lezen en ik tel 600 euro uit zie dat opa en die dikke medewerker mee kijken.. hij geeft me de bon ik vraag over de garanie en hij begint zagarijnig te vertellen alles staat op je bon.dus ik loop naar mijn fiets toe en op het moment dat ik bij mijn fiets sta roept hij me en zegt dit is maar 500 euro ik loop naar hem toe,en krijg een discussie over die 100 euro ik tel mijn geld 400 dus ik heb echt 600 neer gelegd. hij zegt je betigt me van stelen hiet je geld terug en zet de fiets maar weer in de winkel..ik loop met 100 euro tekort in mijn portomonee de winkel uit en geen fiets. mensen let daar op ik ben in iedergeval doodziek,maar wijzen les.. hopelijk help ik iemand ermee. groet raymond
Over kapittelen gesproken.

Blauweboon
Forum-lid
Berichten: 69
Lid geworden op: 11 jul 2011 22:56

Blauweboon 20 aug 2013 13:35

Apart verhaal Raymond, vraag mij af of het verhaal wel helemaal juist/volledig is, ook aangezien je speciaal voor dit bericht een account hebt aangemaakt.
Afbeelding

elefantino
Forum-lid
Berichten: 1473
Lid geworden op: 25 sep 2012 20:58

elefantino 20 aug 2013 13:37

Iets met interpunctie en hoofdletters...

Gebruikersavatar
53x11
Forum-lid HC
Berichten: 9118
Lid geworden op: 28 sep 2005 00:38

Gebruikersavatar 53x11 20 aug 2013 13:57

elefantino schreef:Iets met interpunctie en hoofdletters...
En een heleboel taalvauten... Desalniettemin ben ik geneigd raymond1 te geloven. Dat zal wel komen omdat ik een hardgrondige (wellicht niet geheel rationele) hekel aan het bedrijf Vos heb.
"Niet-wielrenners. De leegheid van die levens schokt me." T.Krabbé
baanfiets kopen?

zorba
Forum-lid
Berichten: 1147
Lid geworden op: 20 jun 2010 14:37
Locatie: West Brabant

zorba 20 aug 2013 14:01

Dat laat je jezelf toch niet gebeuren zo zeker? No way dat ik met 100 euro verlies de winkel uitloop!
Vrij ongeloofwaardig verhaal imho...
Do not CROSS the road!

elefantino
Forum-lid
Berichten: 1473
Lid geworden op: 25 sep 2012 20:58

elefantino 20 aug 2013 14:03

53x11 schreef:
elefantino schreef:Iets met interpunctie en hoofdletters...
En een heleboel taalvauten... Desalniettemin ben ik geneigd raymond1 te geloven. Dat zal wel komen omdat ik een hardgrondige (wellicht niet geheel rationele) hekel aan het bedrijf Vos heb.
Haha, slecht ervarinkje? :D

Gebruikersavatar
JPAR
Forum-lid HC
Berichten: 6020
Lid geworden op: 11 jul 2013 12:57
Locatie: Leeuwarden

Gebruikersavatar JPAR 20 aug 2013 14:10

53x11 schreef:Dat zal wel komen omdat ik een hardgrondige (wellicht niet geheel rationele) hekel aan het bedrijf Vos heb.
Wat is jouw slechte ervaring?
Basso Astra - Wilier Gran Turismo - http://www.dvn.nl/

Gebruikersavatar
53x11
Forum-lid HC
Berichten: 9118
Lid geworden op: 28 sep 2005 00:38

Gebruikersavatar 53x11 20 aug 2013 14:31

JPAR schreef:
53x11 schreef:Dat zal wel komen omdat ik een hardgrondige (wellicht niet geheel rationele) hekel aan het bedrijf Vos heb.
Wat is jouw slechte ervaring?
Staan eerder in dit topic ook al gemeld. Geen schokkende zaken (gelukkig), komt er op neer dat ik er niet van hou dat je bij Vos constant extreem op je hoede moet zijn dat je niet op de 1 of andere manier genaaid wordt. Dat is mij het prijsvoordeel niet waard (een prijsvoordeel dat ook te behalen is door bijvoorbeeld te shoppen bij betrouwbare webshops).
Het enige dat ik meegemaakt heb dat ook daadwerkelijk wettelijk niet door de beugel kan is dat ik alleen iets kon kopen als ik contant ging betalen, "want dat gaf niet zo'n gedoe met bonnetjes" (lees: "dan hoef ik dit stukje winst niet op te geven bij de belasting).
Dat de mensen die er rondlopen een stelletje onbeschofte horken zijn (de baas daar voorop) helpt ook niet mee.
"Niet-wielrenners. De leegheid van die levens schokt me." T.Krabbé
baanfiets kopen?

Gebruikersavatar
JPAR
Forum-lid HC
Berichten: 6020
Lid geworden op: 11 jul 2013 12:57
Locatie: Leeuwarden

Gebruikersavatar JPAR 20 aug 2013 14:42

Herkenbaar. Ik zou er nu eventueel ook alleen nog wat halen als ik het echt niet ergens anders kan krijgen en omdat ik nu beter weet wat ik nodig heb. Mijn eerste en enige keer was namelijk ook een fiasco en ik kwam er wel speciaal voor vanaf Leeuwarden naartoe gereden. Ze schijnen nu ook een filiaal hier in Leeuwarden te hebben. Nog niet de behoefte gehad er te gaan kijken. :lol: :lol: :lol:
Basso Astra - Wilier Gran Turismo - http://www.dvn.nl/

Plaats reactie