BeOne
Heftig fietsje !!
(niet de mijne overigens, plaatje komt van de facebook pagina van Julius wielen....)
(niet de mijne overigens, plaatje komt van de facebook pagina van Julius wielen....)
- Matthijs1973
- Forum-lid
strak fietsje inderdaad!
Verder ben ik nog lekker aan het fietsen op de BeOne, geen gebreken, ergenissen of andere ellende, gewoon nog steeds super tevreden met het frame en de gekozen onderdelen
Verder ben ik nog lekker aan het fietsen op de BeOne, geen gebreken, ergenissen of andere ellende, gewoon nog steeds super tevreden met het frame en de gekozen onderdelen
Hier ook hoor !! Nog steeds zéér tevreden over mijn "veiling"-frame. Afgelopen zomer heb ik hem mee uit spelen genomen in de Franse Alpen. Met Ksyrium ES wieltjes en op Veloflex master 25 mm bandjes een topfiets voor in de bergen , dik onder de 7 kg. Voor een plaatje klik even hieronder op "mybikes".
bij mij zit er een zadelpen muur en muur vast in
Eerst eens opzoek naar een verstelbare ruimer en dan kan ik er eventueel weer eens op rijden
m`n crosser doet het wel nog steeds goed maarja die heeft pas 350km gelopen en dat in meer dan een jaar
Eerst eens opzoek naar een verstelbare ruimer en dan kan ik er eventueel weer eens op rijden
m`n crosser doet het wel nog steeds goed maarja die heeft pas 350km gelopen en dat in meer dan een jaar
Viner Settanta DA 9150 di2
Giant Ease e-bike
Giant Ease e-bike
- Jaap Telder
- Forum-lid
Verreweg de mooiste BeOne die ik gezien hebwido schreef:Heftig fietsje !!
Wederom een doorstart van BeOne ??
De website "leeft" weer en ik zie zelfs 2015 modellen ?!
http://www.beone-bikes.nl/NL/j2013/prod ... lectie.php
De website "leeft" weer en ik zie zelfs 2015 modellen ?!
http://www.beone-bikes.nl/NL/j2013/prod ... lectie.php
Mijn BeOne Raw met de nieuwe Julius AC22 wieltjes. Afgeslankt naar 6.3 kg ( de fiets..... ) !
- Matthijs1973
- Forum-lid
ziet er strak uit!