Vandaag gefietst in 2008?
- alpdhuez53:15
- Forum-lid
- Contact
Vandaag vanuit Deventer rondje Ootmarsum gedaan om daar ook ff bij het NK rond te kijken. 6 uurtjes buiten zijn was genoeg om weer flink te verbranden! Ritje was in totaal 140 km.
Heb vandaag een rondje Posbank gedaan vanuit huis. Hier en daar geprobeerd wat andere paden te pakken dan die ik al ken, o.a. langs kasteel Rozendaal eens de Boerenallee gepakt en dan links aanhouden, leuke variatie. Op de weg terug onderaan de Emma Pyramide nog lek gereden, kon het minigaatje lokaliseren en koppelen aan de enige flinke kap die in mijn voorband zit. Denk dat ik ze er nu maar af ga halen, die fijne Evo CX'en.. Uiteindelijk 142 km op de teller, gemiddeld 27,5 ofzo, maar vooral lekker gefietst in het mooie weer
Vrijdag dus met Stavros een stuk samen gefietst, net voor het donker thuis met 77 km op de teller, was erg gezellig!
Vandaag een 'rondje' groene hart gefietst. Fikse wind tegen op de heenweg naar Rotterdam, terug over de dijk naar huis toe geblazen. Uiteindelijk 170 km op de teller staan, heerlijk dagje!
Natuurlijk onderweg nog een lekker appeltaartje met slagroom gescoord!
Vandaag een 'rondje' groene hart gefietst. Fikse wind tegen op de heenweg naar Rotterdam, terug over de dijk naar huis toe geblazen. Uiteindelijk 170 km op de teller staan, heerlijk dagje!
Natuurlijk onderweg nog een lekker appeltaartje met slagroom gescoord!
Net terug van een weekendje ardennen (regio stavelot) : zalig gereden en enorm genoten want ik had de verhoopte superbenen (waar ik dan ook enorm voor getraind had).
Zaterdag 100, zondag 135 en vandaag 70 km gereden met zoveel mogelijk hellingen.
Veel meer konden we niet rijden omdat we de kerk een beetje in het midden moesten houden natuurlijk : vrouwen waren mee...
Zaterdag 100, zondag 135 en vandaag 70 km gereden met zoveel mogelijk hellingen.
Veel meer konden we niet rijden omdat we de kerk een beetje in het midden moesten houden natuurlijk : vrouwen waren mee...
trek x 500 2008
red bull pro sl ultegra 2010
rose trekking multisport 2011
https://picasaweb.google.com/picomadone/" onclick="window.open(this.href);return false;
red bull pro sl ultegra 2010
rose trekking multisport 2011
https://picasaweb.google.com/picomadone/" onclick="window.open(this.href);return false;
- alpdhuez53:15
- Forum-lid
- Contact
5 uurtjes fietstijd, 30 gem. Rustig aan gedaan dus.
Van morgen voor mijn werk maar eens een rondje Groesbekistan en Bergen dal.
Hejen-Gennep-Milsbeek-Klein Amerika-Groesbeek--Wyler-Vogelsang-Tivoli-Van Randwijck-Oude Holleweg-Postweg-7Hills-Groesbeek-Knapheide-Milsbeek-Gennep.
47 km en 1 lekke voorband
Hejen-Gennep-Milsbeek-Klein Amerika-Groesbeek--Wyler-Vogelsang-Tivoli-Van Randwijck-Oude Holleweg-Postweg-7Hills-Groesbeek-Knapheide-Milsbeek-Gennep.
47 km en 1 lekke voorband
cornelli racing cycles Uden
Vanochtend voor het eerst op pad geweest met mijn nieuwe fiets, merkte al heel snel het verschil tussen de vorige fiets ( gekocht via marktplaats ) en deze ( gekocht bij de fietsenmaker na nodige meetwerk...).
Omdat ik niet al te veel tijd had vanochtend 39 kilometer gefietst in 1:19 en het op het nippertje droog kunnen houden.
Onderweg er al wel over nagedacht om eens voor een fietsmaatje of club in de buurt te zoeken aangezien alleen fietsen niet altijd even gezellig is...
Morgen meer tijd en hopelijk beter weer, kan ik wat langer genieten op mijn nieuwe fiets:D
Omdat ik niet al te veel tijd had vanochtend 39 kilometer gefietst in 1:19 en het op het nippertje droog kunnen houden.
Onderweg er al wel over nagedacht om eens voor een fietsmaatje of club in de buurt te zoeken aangezien alleen fietsen niet altijd even gezellig is...
Morgen meer tijd en hopelijk beter weer, kan ik wat langer genieten op mijn nieuwe fiets:D
Vanmorgen met een maatje redelijk vroeg vertrokken om nog iets aan de dag te hebben.
Route ging van Amsterdam - Uithoorn - Amstelhoek - De Hoef - Woerdense Verlaat, met lus terug naar De Hoef - Nieuwveen - Leidschendam - Ringvaart linksom - Bennebroek - Aerdenhout - Haarlem - Bloemendaal - 't Kopje - Haarlem - Ringvaart - Amsterdam.
In totaal een flink tochtje van 122 km.
Route ging van Amsterdam - Uithoorn - Amstelhoek - De Hoef - Woerdense Verlaat, met lus terug naar De Hoef - Nieuwveen - Leidschendam - Ringvaart linksom - Bennebroek - Aerdenhout - Haarlem - Bloemendaal - 't Kopje - Haarlem - Ringvaart - Amsterdam.
In totaal een flink tochtje van 122 km.
-
- Forum-lid HC
Ik heb vandaag ook nog een flink tochtje gedaan van 280 km!
Purmerend-Afsluitdijk-Purmerend om de route even kort te beschrijven, kortom de IJsselmeerronde. Was prachtig weer, veel zon en de wind stond gunstig zuid-oost, omdat we het rondje tegen de klok inreden veel wind mee! van de 280 km ongeveer 50 km de wind echt tegen gehad. 6 uur 's morgens gestart en vier uur terug, net voor de regen begon!
Purmerend-Afsluitdijk-Purmerend om de route even kort te beschrijven, kortom de IJsselmeerronde. Was prachtig weer, veel zon en de wind stond gunstig zuid-oost, omdat we het rondje tegen de klok inreden veel wind mee! van de 280 km ongeveer 50 km de wind echt tegen gehad. 6 uur 's morgens gestart en vier uur terug, net voor de regen begon!
Soms is het beter het verleden te laten voor wat het was!