Over de wielersport en zijn beoefenaars.

Thomas Dekker

kingkong
Forum-lid

kingkong 05 okt 2009 21:21

Eens kijken wat hij vanavond bij holland sport te melden heeft.
http://www.tourforlife.nl//PersonalPage ... &personid=" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.benefietsclubzummere.nl/" onclick="window.open(this.href);return false;

forza
Forum-lid

forza 05 okt 2009 23:25

Ik geloof hem niet meer, binnenkort zal er wel weer wat boven komen. Hij weet meer..... Maar dat kan ook niet anders als je in dat circuit zit.

Leuke opmerking van wilfried, ik neem aan dat het een kuurtje is ;)
eigenwijs is ook wijs...

pipootje
Forum-lid

pipootje 05 okt 2009 23:26

king kong schreef:Eens kijken wat hij vanavond bij holland sport te melden heeft.

Interview was een gemiste kans (voor Holland Sport en dus voor ons). Interviewer diskwalificeert zich door tijdenlang door te zeuren over allerlei zijpaden die er niet toe doen. Er is niets naar voren gekomen over de motieven van Thomas en over hoe de wielerwereld achter de schermen werkt.
Jammer maar helaas.
Op toilet gelezen: "Toen pissen plassen werd is het gezeik begonnen"

perik
Forum-lid

perik 05 okt 2009 23:27

TD wilde niks zeggen, behalve dat hij niet van plan is ook maar iets te gaan veranderen. Die column in De Pers had net zo goed wél van zijn hand kunnen zijn!

spook
Forum-lid

spook 05 okt 2009 23:27

"De Wielerbaan van Holland Sport", 't zal voorlopig wel de laatste ronde zijn die TD heeft gewonnen.

Aardig interview, leuk gevonden zo met die vriend. Wel erg veel "eh... eh... eh...." van onze Thomas.

TD weet veel meer dan hij laat weten, hij maakt op mij een wat ongelukkige, onder druk gezette indruk.

Gesloten wereld, die van de profs. Maarten's moderne wielrennen ten spijt...
'I have too many bikes', said no cyclist ever.

speric
Forum-lid HC

speric 05 okt 2009 23:32

Hij zit er maar wel mooi... dat doen weinigen hem na.

Vooraf wordt al lang besproken wat er zo'n beetje behandeld wordt, dus keihard hammeren over wie wat waar zal er nooit in zitten helaas.
Kunnen ze dat niet verplichten als je positief bent, alles verklappen .. Anders nooit meer fietsen.

lvgh
Forum-lid HC

lvgh 05 okt 2009 23:32

pipootje schreef:
king kong schreef:Eens kijken wat hij vanavond bij holland sport te melden heeft.

Interview was een gemiste kans (voor Holland Sport en dus voor ons). Interviewer diskwalificeert zich door tijdenlang door te zeuren over allerlei zijpaden die er niet toe doen. Er is niets naar voren gekomen over de motieven van Thomas en over hoe de wielerwereld achter de schermen werkt.
Jammer maar helaas.

Volgens mij maakte het niet veel uit wat de interviewer zou vragen, van a tot z werd pijnlijk duidelijk dat Dekker boter op het hoofd heeft. Heeft gewoon echt geen zin om zo in de openbaarheid te treden.. :/

superb11
Forum-lid

superb11 05 okt 2009 23:33

Je kon aan Dekker zien dat ie niet van plan was om het achterste van zijn tong te laten zien. Ook de interviewopzet (samen met een vriend) leende zich daar niet echt voor naar mijn idee.
Hij dekt zich duidelijk in voor de toekomst: als hij te veel de vuile was zou buiten hangen kan ie een terugkeer zeker zijn buik schrijven.
Op zich dapper dat je fouten wil toegeven voor het grote publiek maar hij riep eerder meer vragen op dan ie beantwoordde met dit optreden.

rufio
Forum-lid

Gebruikersavatar rufio 05 okt 2009 23:47

Wat een loser is die gast!

Ik krijg zo'n naar gevoel elke keer als ik hem op tv zie. Die politieke correcte antwoordjes, die slachtoffer rol die hij nu probeert te spelen. En dan die opmerking over de 3 maanden salaris, my god!

Van mij part hoeft die nooit meer terug te komen, het enige waar die gast spijt van heeft is dat hij gepakt is en niet dat hij gebruikt heeft.

En waarom krijgt hij nu al zoveel media aandacht? Hij is nu al bezig met z'n eerherstel, terwijl hij net bekend heeft?!? Weet niet hoe dat in de Italiaanse media was bij Basso, maar van hem hoorde je internationaal niet super veel vlak nadat hij bekend had.

fiedoo
Forum-lid HC

fiedoo 05 okt 2009 23:51

SpEric schreef:Hij zit er maar wel mooi... dat doen weinigen hem na.

Vooraf wordt al lang besproken wat er zo'n beetje behandeld wordt, dus keihard hammeren over wie wat waar zal er nooit in zitten helaas.
Kunnen ze dat niet verplichten als je positief bent, alles verklappen .. Anders nooit meer fietsen.

Dat is ook mijn gedacht, en wie betrapt wordt wordt automatisch uit alle uitslagen van de laatste 5 jaar geschrapt.
Het is soms balanceren op een slappe koord maar ik heb toch graag het laatste woord. 👻😳🤬

jeroenr
Forum-lid

jeroenr 05 okt 2009 23:54

Het is toch allemaal voorspelbaar wat er wel en niet gezegd gaat worden en eerlijk gezegd geef ik hem nog gelijk ook. Het is allemaal een spel en zijn opmerking dat het een kleine wereld is waarin mensen dingen van elkaar weten dekt de volledige lading en is bovendien een opmerking die scherper is dan ik van menig wielrenner gehoord heb....dat hij verder veel onzin heeft zitten verkondigen is natuurlijk ook helemaal duidelijk

Als je alles verteld wat je weet dan kom je nooit meer aan de bak. Als je nu je eigen was buiten hangt en verder je mond houd dan kun je je leven nog beteren en terugkeren naar het werk/sport die je graag doet. Moet je je eens voorstellen dat je zelf, ook al ben je geen prof maar je fietst wel heel veel, niet meer mag wielrennen als je iets zegt, en als je je mond er over houdt dan nog wel....zou jij dat dan doen...

Dekker blijft wel iemand die graag van zijn centen geniet, maar als hij deze kans wil pakken om schoon terug te komen en weer te gaan genieten van de sport dan wens ik hem veel succes en hoop ik dat we in de toekomst nog kunnen genieten van zijn prestaties....ik kijk al uit naar een team met Gesink, Dekker, Boom, ect.
Cervélo & Cannondale

jorisb
Forum-lid

jorisb 05 okt 2009 23:55

Ongeloofelijk wat een interview was dat. Hoe ongeloofwaardig. Hij heeft slechts 1 keer ingespoten, maar ja, dat heeft geen enkel effect, alleen als je vaker gebruikt gaat het helpen.
Tuurlijk en dan ga ja maar 1 keer een spuit zetten als je weet dat het geen enkel effect zal hebben. Zeg dan helemaal niets of vertel gewoon eerlijk dat je een fout hebt begaan.

Plaats reactie