Wat en wie?
Commentaar op commentaar
Basso Astra - Wilier Gran Turismo - http://www.dvn.nl/
Van mij wel . Over wie gaat het? Dat kun je wel zeggen, toch
- Enzzo
- Forum-lid HC
Het was een reactie op de post van Ernie die heel scherp opmerkte dat Ned Flanders (van the Simpsons) bij Spoza studio was aangeschoven.
Die gelijkenis is inderdaad groot
En Vangramberen merkte ook al op dat ‘m naar d’n coiffeur was geweest. (Ben even de naam kwijt van de ex coureur waar het over gaat)
En inderdaad hij heeft zich een soort Freddie Mercury coup laten aanmeten, inclusief snor.
En Vangramberen merkte ook al op dat ‘m naar d’n coiffeur was geweest. (Ben even de naam kwijt van de ex coureur waar het over gaat)
En inderdaad hij heeft zich een soort Freddie Mercury coup laten aanmeten, inclusief snor.
Nijdig over 't stuur Van uwen driewieler gebogen Ge waart nog kind
Ge ving nog nie veel wind
Ge ving nog nie veel wind
Ah, ik heb even gekeken. Ziet er niet uit inderdaadEnzzo schreef: ↑24 mar 2023 16:57 Het was een reactie op de post van Ernie die heel scherp opmerkte dat Ned Flanders (van the Simpsons) bij Spoza studio was aangeschoven.
- daniel1975
- Forum-lid HC
Echt bizar.
1 column op het juiste moment en iemand wordt zo zwaar gestraft. Geen hoor/wederhoor, geen fact check, niks.
Misdrijven waarop een boete, hechtenis of gevangenisstraf staat van maximaal 3 jaar hebben een verjaringstermijn van 6 jaar.
Dit is 7 jaar geleden.....
NOS redactie heeft ook heel veel fouten gemaakt, maar wie van de destijds verantwoordelijken zal een vergelijkbare straf krijgen?
1 column op het juiste moment en iemand wordt zo zwaar gestraft. Geen hoor/wederhoor, geen fact check, niks.
Misdrijven waarop een boete, hechtenis of gevangenisstraf staat van maximaal 3 jaar hebben een verjaringstermijn van 6 jaar.
Dit is 7 jaar geleden.....
NOS redactie heeft ook heel veel fouten gemaakt, maar wie van de destijds verantwoordelijken zal een vergelijkbare straf krijgen?
Less is bore
Kan alleen maar zeggen dat ik het heel maar dan ook heel erg jammer vind. Ik ben een groot fan van zijn commentaar en vind het ook een heel fijne persoonlijkheid op TV. Heel vreemd dat het zo kan lopen en kan alleen hopen dat het allemaal erg opgeblazen was en hij snel weer te zien en te horen is. Dadelijk blijven alleen de zure, incompetente commentatoren over omdat zij denken dat ze andere moeten affakkelen omdat ze zich niet fijn, onveilig, niet begrepen of ondergewaardeerd voelen in het bijzijn van de door het publiek gewaardeerde collega. Ik heb ook collega's waarmee ik geen enkel raakvlak heb, waarbij ik me ongemakkelijk voel, maar trek me er niets van aan en ga hier niet over klagen want dat is gewoon een verschil in karakters, humor, etc. Ook mag m'n baas me er ooit flink verbaal van langs geven mocht ik er ooit een zootje van maken. Maar misschien onderschat ik de situatie bij de NOS wel helemaal
Aan De andere kant: die mensen werken als freelancer op contractbasis zodat ze veel meer kunnen vreten uit de ruif van de publieke omroep. Dan weet je ook dat je met één misstap weg bent. Heel veel medelijden kan ik er ook niet mee hebben.
Maar als commentator wel een gemis. Hopelijk terug naar L1
Maar als commentator wel een gemis. Hopelijk terug naar L1
Campagnolo Ultra Dork