Doe eens mee: Waar laagst geprijsd?
Hopmans, met 675,- ver uit de goedkoopste. Volgens mij heeft de 2009 versie geen Premium set meer. Ik ben ze ooit ook ergens voor 700 tegengekomen bij een duitse site, die kan ik alleen niet meer terug vinden.
Rufio schreef:Ben op zoek naar Speedplay Zero schoenplaatjes.
Bij Futurumshop voor 42,95 incl. verzendkosten.
Edit: kheb ze voor 35,- bij Mantel gevonden, denk niet dat het goedkoper dan dat kan, ofwel...
Denk dat 35 idd wel het laagste is (die prijs zijn ze bij salden trwns ook)..
"Courir, c\'est mourir un peu" - T. Krabbé
-
- Forum-lid
jaspervelzen schreef:Weet iemand waar de fulcrum racing 3 het goedkoopst is? Dit zijn denk ik wel de beste wielen in deze prijsklasse. ( naast de campa's)
315 hopmans
CYCLOTEAM.NL
Cycling for a living planet
-----__o
---_\\ <,
--(_)/(_)
Cycling for a living planet
-----__o
---_\\ <,
--(_)/(_)
-
- Forum-lid
michelvd schreef:Ik ben ze nog niet goedkoper tegengekomen dan de 375 bij Vos.jaspervelzen schreef:Weet iemand waar de fulcrum racing 3 het goedkoopst is? Dit zijn denk ik wel de beste wielen in deze prijsklasse. ( naast de campa's)
Volgens mij zijn alle beetje gangbare wielen, Mavic, Campa en Fulcrum zowiezo het meest voordelig bij Hopmans.
Is er nog een site en/of winkel waar de Sigma Rox 9.0 goedkoper is dan € 165 (www.bikecomponents.de)?
Bert30 schreef:Is er nog een site en/of winkel waar de Sigma Rox 9.0 goedkoper is dan 165 (http://www.bikecomponents.de)?
hier voor 159,-
volgens mij ben je incl. verzenden dan 5 euro goedkoper uit.
t.a.f.k.a.e.h.