Ah, oke. Bedankt voor je snelle reactie
Nu nog even een 'pimp' lens erbij, maar daar staat genoeg over geschreven dus daar kom ik wel uit.
Het grote OAKLEY topic
Het is nog best lastig ook om de goede uitvoering te vinden. Ik wil graag een zwarte pro m frame, met hybrid s lens grey lens. Ik wil eerst maar eens voor een standaard lens gaan, later schaf ik dan wel los een andere lens aan.
Ik koop liever niet in Amerika, omdat ik m zo snel mogelijk wil hebben. Heeft iemand nog tips voor verkooppunten? (een schappelijk prijsje is natuurlijk altijd welkom)
Ik koop liever niet in Amerika, omdat ik m zo snel mogelijk wil hebben. Heeft iemand nog tips voor verkooppunten? (een schappelijk prijsje is natuurlijk altijd welkom)
- amclassic-fan
- Forum-lid HC
Idd, dat zal zowat sneller gaan dan in NL op zoek moeten naar een zwarte Pro M met Hybrid S grey.
Op eBay zijn Pro M's wel zeldzamer en duurder dan opvouwbare M's trouwens.
Je kan op eBay natuurlijk wel een Pro M met een andere lens én een M met een Hybrid S lens kopen.
Op eBay zijn Pro M's wel zeldzamer en duurder dan opvouwbare M's trouwens.
Je kan op eBay natuurlijk wel een Pro M met een andere lens én een M met een Hybrid S lens kopen.
"Shirtje korte mouwen € 200, c'est pas normal!"
Wie voelt er allemaal verschil dan tussen pro of normaal ? Ikzelf merk daar totaal niks van. Gebruik de Pro alleen als ik van huis uit wegga en voor mezelf ga trainen. Als ik naar een wedstrijd ga neem ik altijd de vouwbare want die is stukken makkelijker mee te nemen.
-
- Forum-lid
ik ben van plan een oakley m frame sweep te kopen.. hoeveel kosten die hier in Nederland ( vanaf ) ?
Trainen is voor talentlozen =P
+ 1, de Pro klemt zich net wat beter af waardoor ik zelf graag liever de Pro meepak. Neemt niet weg dat ik de gewone niet draag, maar dan toch liever niet in de wedstrijd. Toevallig zijn de 3 frames die ik veel draag allemaal Pro's en de 2 die ik niet veel draag gewone..
Science of Performance!
Ik heb maar een mailtje gestuurd naar Walstock: die hanteren nu 25 korting.
Registreren bij ebay lukt namelijk niet. Telkens staat er dat ik reeds geregistreerd ben. Welk email adres ik ook invul (ik heb er 2 namelijk).
Gister een Pro opgehad en zit heerlijk. Ook de sweep glazen passen prima. Ik neem Grey Hybrid S lenzen en dan wat specialere sweep lenzen denk ik.
Registreren bij ebay lukt namelijk niet. Telkens staat er dat ik reeds geregistreerd ben. Welk email adres ik ook invul (ik heb er 2 namelijk).
Gister een Pro opgehad en zit heerlijk. Ook de sweep glazen passen prima. Ik neem Grey Hybrid S lenzen en dan wat specialere sweep lenzen denk ik.