Klopt, zit bij mijn schoonouders. Dankzij de Garmin verdwaal ik hier nooit...Jac Bulls schreef:@ Havana, eind van huis ,of heb ik het mis?
Vandaag gezien...een korte broek
- daniel1975
- Forum-lid HC
Wat een malloten weer vandaag: 7 graden en in korte broek......
Less is bore
4,2 graden vandaag veenendaal-veenendaal tegemoet komende racer van andere toertocht jaha het was heel druk rond Doorwerth-Oostarbeek.
Geen handschoenen,korte broek en korte mouwen....zal wel in Siberie wonen.
Geen handschoenen,korte broek en korte mouwen....zal wel in Siberie wonen.
Sensa GF White edition.
Canyon cf sl8.
Canyon cf sl8.
Gisteren tijdens mijn rondje van 141 km maar liefst 13 fietsers gezien met korte broek . Het was 9 graden. Eentje had zelfs korte mouwtjes. Dat was tussen Vleuten en Woerden. En dan heb ik beenstukken aan, een warm jack en oversokken. .
Live fast; die young. mijn blog
Veel mensen kijken eerder naar de kalender ipv de thermometer zeker?
Veel mensen - als ik dit topic zo lees - kijken vooral naar andere ipv naar zichzelfhavana schreef:Veel mensen kijken eerder naar de kalender ipv de thermometer zeker?
-
- Forum-lid
Heb jij spiegels op je fiets danGastheerg schreef:Veel mensen - als ik dit topic zo lees - kijken vooral naar andere ipv naar zichzelfhavana schreef:Veel mensen kijken eerder naar de kalender ipv de thermometer zeker?
Voor de rit het weer bekijken en kleding hierop aanpassen.
Onderweg kijk ik zeker naar die maloten die gisteren rond het Veluwemeer in korte brooek, korte mouwen en een kale kop zonder helm met 7 graden rondrijden
idd niet alleen goed voor de knieen maar als je lek rijdt en ff stil moet staan in de wind is het ook goed voor je gezondheid
Maar ja, misschien trainen ze voor een rode benen challange op endomondo oid.
Ik kijk altijd naar anderen; wat ze aan hebben, welk verzet ze fietsen, welk frame, welke groep, etc. Overigens is dat op de Utrechtse Heuvelrug nog geen sinecure, mijn god wat een hoop fietsers !