Ridley
-
- Forum-lid
mooie fiets
is het een helium model 2007 ?
is het een helium model 2007 ?
http://www.achielle.be" onclick="window.open(this.href);return false;
Hé Guido,
Het is een mooi fietsje, de foto is wel wat minder. Misschien moet je de fiets eens een mooi plekje buiten geven en hem dan van de andere kant fotograferen. Doe dan meteen je ketting op het grote blad. Wat zijn dat trouwens voor wielen?
Het is een mooi fietsje, de foto is wel wat minder. Misschien moet je de fiets eens een mooi plekje buiten geven en hem dan van de andere kant fotograferen. Doe dan meteen je ketting op het grote blad. Wat zijn dat trouwens voor wielen?
-
- Forum-lid
Na 4,5 week nu nog 'maar' twee daagjes wachten en dan kan ik mijn eerste fiets, een Ridley Triton, ophalen bij mijn fm. Nooit gedacht dat ik als dertiger nog eens de sensatie kon meemaken als een klein kind op zijn nieuwste speeltje te moeten wachten
Daarna, ongetwijfeld, hier een foto van mijn nieuwe aanwinst!
Daarna, ongetwijfeld, hier een foto van mijn nieuwe aanwinst!
When you\'re going through hell.... keep going!
-
- Forum-lid
-
- Forum-lid
@ Paul1978
Dank je! Allergrootste maat idd, 66cm center-top. Grote kans dat je me ziet rijden, gezien onze gemeenschappelijke woonplaats
@ warmong
Je verbeeldt je niets, stuur bleek ietwat los te zitten en naar boven gekanteld tijdens het eerste ritje voorafgaand aan het maken van deze foto. Inmiddels muurvast gelukkig en in normale positie
Dank je! Allergrootste maat idd, 66cm center-top. Grote kans dat je me ziet rijden, gezien onze gemeenschappelijke woonplaats
@ warmong
Je verbeeldt je niets, stuur bleek ietwat los te zitten en naar boven gekanteld tijdens het eerste ritje voorafgaand aan het maken van deze foto. Inmiddels muurvast gelukkig en in normale positie
Als ik FrankVanR. was zou ik - net zoals ik zelf gedaan heb - de Fulcrum stickers van je wielen peuteren: dat rood staat niet mooi bij de gele details van je fiets.
-
- Forum-lid
@ Corniel,
Ik zie wel wat je bedoelt, maar ik vind het zelf niet lelijk eigenlijk. Grote kans bovendien dat ik er binnenkort andere (lees: sterkere) wielen op zet gezien mijn gewicht. (ca 96 kilo) Mocht ik de wielen willen doorverkopen, dan liever wél met de originele stickers erop.
Ik zie wel wat je bedoelt, maar ik vind het zelf niet lelijk eigenlijk. Grote kans bovendien dat ik er binnenkort andere (lees: sterkere) wielen op zet gezien mijn gewicht. (ca 96 kilo) Mocht ik de wielen willen doorverkopen, dan liever wél met de originele stickers erop.