Deelnemers stellen zich voor en een uitgebreid scala aan andere onderwerpen.

Vandaag gefietst in 2012

galileo2
Forum-lid

galileo2 01 mei 2012 23:05

Vandaag was het in Belgie een feestdag; een fietsfeest:

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

depoldertoerist
Forum-lid
Contact

Gebruikersavatar depoldertoerist 02 mei 2012 14:53

Vandaag weer een rondje Texel gedaan. ik had een mtb gps track in de garmin staan en dat integreerde erg leuk in het rondje. helaas 9 km voor het einde een lekke band. De eerste in 20.000 km. En als je zo weinig lekke bande hebt dan wordt je ook wat nonchalant met het meenemen van reservebandjes, pompjes etc....

Nu ben ik na een lange wandeling weer helemaal bij de les! Overigens kreeg ik onderweg wel een plaksetje van iemand, maar ik kon het lek helaas niet vinden.... Gelukkig scheen de zon!
BIKE to Work. Work to Eat. Eat to live. Live to BIKE

martijnnnn
Forum-lid

martijnnnn 02 mei 2012 16:21

Lekker getraind,vrondje Assen-Vries-Donderen-Peize-Groningen-Haren-Glimmen-Tynaarlo-Assen. Goed voor 61 km en 29.8 gemiddeld.

havana
Forum-lid HC

Gebruikersavatar havana 02 mei 2012 17:49

Vanmorgen vroeg opgestaan, zoon bij de crèche gedumpt en direct doorgereden naar Tecklenburg om daar voor de tweede keer dit seizoen te gaan fietsen.

Weer was 200% beter dan de vorige keer. Iets meer wind, maar ook veel warmer (max. 25 graden!) en met zeer veel zon. Eindelijk zijn de bekende streepjes op armen en benen er 8-) . Afijn, net als de vorige keer de Zendmastenroute gereden. De Döreberg liep zo lekker dat ik 'm 2x heb gedaan. Kwam uit op 148 km met 2250 hm. Het liep zeker niet super vandaag, was duidelijk nog wat vermoeid van de training van maandag maar ik heb wél enorm genoten en daar ging het om :)

Bij aankomst de fiets weer in de auto gepleurd, snel "goedkoop" getankt en weer terug gekard naar Grun, waar ik precies op tijd weer bij de crèche was :P

Afbeelding

http://connect.garmin.com/activity/174034785" onclick="window.open(this.href);return false;

robbebopper
Forum-lid HC

Gebruikersavatar robbebopper 02 mei 2012 18:48

Even samenvattend:

gedumpt, gepleurd, gekard, getankt (goedkoop!) en genoten. :P

havana
Forum-lid HC

Gebruikersavatar havana 02 mei 2012 19:10

Klopt helemaal ;)

nijkie
Forum-lid HC

Gebruikersavatar nijkie 02 mei 2012 21:30

20 km gefiets met 599 hoogte meters.
http://connect.garmin.com/activity/174047806" onclick="window.open(this.href);return false;
Sensa GF White edition.
Canyon cf sl8.

bianchi_ber
Forum-lid
Contact

Gebruikersavatar bianchi_ber 03 mei 2012 09:17

Gisteravond 48 km gepakt, 29,8 gem met een paar flinke buien op mn harsas! Al veel over gezegd en geschreven maar ik ben er nu echt wel klaar mee! Zin in kort-kort!!
Bianchi Via Nirone C2C Ultegra/105

pinarello
Forum-lid

pinarello 03 mei 2012 10:15

havana schreef:Vanmorgen vroeg opgestaan, zoon bij de crèche gedumpt en direct doorgereden naar Tecklenburg om daar voor de tweede keer dit seizoen te gaan fietsen.

Weer was 200% beter dan de vorige keer. Iets meer wind, maar ook veel warmer (max. 25 graden!) en met zeer veel zon. Eindelijk zijn de bekende streepjes op armen en benen er 8-) . Afijn, net als de vorige keer de Zendmastenroute gereden. De Döreberg liep zo lekker dat ik 'm 2x heb gedaan. Kwam uit op 148 km met 2250 hm. Het liep zeker niet super vandaag, was duidelijk nog wat vermoeid van de training van maandag maar ik heb wél enorm genoten en daar ging het om :)

Bij aankomst de fiets weer in de auto gepleurd, snel "goedkoop" getankt en weer terug gekard naar Grun, waar ik precies op tijd weer bij de crèche was :P

Afbeelding

http://connect.garmin.com/activity/174034785" onclick="window.open(this.href);return false;
Misschien ben ik je wel tegengekomen ;) Was max 26,5 graden heerlijk en geen kop op de weg. Jagerberg,Dorenberg (2x),Holperdorperstrasse,Kleeberg steile kant, Alte Postweg,Tecklenburg maakte 1220hm. Lekker rustig dagje van gemaakt, meer genieten dan fietsen deze keer. Heeeeeeeerlijk met zulk weer :D

havana
Forum-lid HC

Gebruikersavatar havana 03 mei 2012 10:17

Reed jij met een geel regenjasje de Döreberg af?

Die Kleeberg is toch echt een rotding hè. :shock: Op de terugweg was de verleiding heel groot om gewoon door te rijden naar T'burg, maar ik ben er dan toch nog aan begonnen na 140 km koers. Achteraf natuurlijk leuk maar op het moment zelf gewoon harken met de hoofdletter h.

De Jägerberg viel me overigens ook niet echt mee. Ik ben overigens van mening dat de NW-kant eigenlijk de mooiste kant is.

19 mei ga ik weer die kant op, dit keer met het gezin. Twee daagjes fietsen, maar niet zulke lange ritjes dit keer. Ben van plan om gewoon zonder GPS te rijden, beetje aankloten.

pinarello
Forum-lid

pinarello 03 mei 2012 10:25

havana schreef:Reed jij met een geel regenjasje de Döreberg af?

Die Kleeberg is toch echt een rotding hè. :shock: Op de terugweg was de verleiding heel groot om gewoon door te rijden naar T'burg, maar ik ben er dan toch nog aan begonnen na 140 km koers. Achteraf natuurlijk leuk maar op het moment zelf gewoon harken met de hoofdletter h.

De Jägerberg viel me overigens ook niet echt mee. Ik ben overigens van mening dat de NW-kant eigenlijk de mooiste kant is.

19 mei ga ik weer die kant op, dit keer met het gezin. Twee daagjes fietsen, maar niet zulke lange ritjes dit keer. Ben van plan om gewoon zonder GPS te rijden, beetje aankloten.
Ik heb de Jagerberg niet beklommen vanuit Hagen maar vanaf de andere en afgedaald naar Hagen naar de bakker 8-) Volgens mij is de kant van Hagen zwaarder voor zover ik me van een eerdere keer kan herinneren.

Het was geen weer voor een regenjasje; blauw/wit tenue zie mijn blog voor de foto's. Wel een paar fietsers gezien oa 1 met volgens mij een Cervelo outfit. Wij reden met 2. Die Kleeberg is een echte kuitenbijter van die kant. Mijn fietsmaat was gesloopt na de Kleeberg en Alter Postweg :mrgreen: Vandaar een wat kort rondje.

Ook zonder route kun je daar prachtig fietsen; het maakt niet zoveel uit welke weg je neemt. Ik heb altijd wel een basisroute maar wijk daar net zo vaak vanaf als ik een weg zie die ik nog niet eerder heb gereden.

19 mei zit ik even verderop in het Sauerland 8-) Met hopenlijk net zulk mooi weer!

juulh
Forum-lid

Gebruikersavatar juulh 03 mei 2012 21:26

Net weer terug van donderdag avond competitie. de 2e plaats is voor Juul!
afstand: 50km.
gem: 40,6km/u
max: 57,4km/u

Ging lekker!
Specialized Tarmac Elite Compact

Gesloten