hanoskator schreef:hee maus! kzag je nog in de kleedkamer, ik was diegene van * hij heeft een cervelo * ( in Hepro outfit, van de NWVG ) zag je 25e in de uitslag staan! goed bezig, alleen wouter haan van mijn ploeg reed hem uit, de rest allemaal gelost knappe prestatie van jou dus! ik werd 49e , was echt dom bezig achterin het peloton.
Het ging op de kant en voor mij werd er gelost, dan kan je gaten dichtrijden, 3 keer dit gehad, telkens kon ik weer aansluiten gelukkig. had me kracht wel beter vooraan kunnen gebruiken
Hoe ging het bij jou trouwens?
Was jij dat??? haha oke dan:) had je niet herkend... was wel lache daaro, bij ons is het altijd een puinhoop met dat soort dingen, en als ploegmaten me proberen in de zeik te nemen voor de koers word ik chagerijnig!!! Ja bij mij ging wel lekker, balen alleen dat ik tever van achter zat toen Mesker op kop ging rijden. Na 35km probeerde ik het op een lint te trekken, alleen toen kreeg ik een gat :S dusja ff alleen gereden en toen maar later terug zakken, 3km later was het het uur van de waarheid. Zat nog achter Sander Kreder! te erg! in de 10e waaier, alleen naar de tweede gereden en op het moment dat ik daar in kwam brak het een plek of vijf voor mij, waardoor ik in d derde kwam... Balen maarja, en toen steeds meer mannen bijhalen, tot ik het op 20km van de meet probeerde, maar toen lieten ze mij niet gaan, paar km later sprong ik weg met een man van Schijndel, haalde we de districtrenner van Zuid Holland bij, en even later ook Hofland en Schellevis omdat ze voor de brug moesten wachten die openstond XD ( hadden we btw ook al een hele tijd in het zicht op een halve minuut voor ons.) en niet veel later kwam er nog twee man van achteruit aansluiten. Toen werd het pokeren, waarin ik nipt derde werd en dus 25e, maar ging dus wel aardig...
Maar mijn ploegmaat was ook zo op het koort aan het rijden, zat jij steeds bij hem? want hij had de koers nog wel uitgereden als 42e in het peloton. Btw 49e is ook aardig ondanks je niet heb uitgereden, zijn er maar 47 gefinisht he op hoeveel km voor de met moest je eruit?
Ten slotte, 19e Heereveen Koga Miyata Race?