Over de wielersport en zijn beoefenaars.

Actiefoto's

maus_1990
Forum-lid

maus_1990 09 apr 2008 00:13

hanoskator schreef:hee maus! kzag je nog in de kleedkamer, ik was diegene van * hij heeft een cervelo * :) ( in Hepro outfit, van de NWVG ) zag je 25e in de uitslag staan! goed bezig, alleen wouter haan van mijn ploeg reed hem uit, de rest allemaal gelost :( knappe prestatie van jou dus! ik werd 49e :( , was echt dom bezig achterin het peloton.

Het ging op de kant en voor mij werd er gelost, dan kan je gaten dichtrijden, 3 keer dit gehad, telkens kon ik weer aansluiten gelukkig. had me kracht wel beter vooraan kunnen gebruiken :P

Hoe ging het bij jou trouwens?

Was jij dat??? haha oke dan:) had je niet herkend... was wel lache daaro, bij ons is het altijd een puinhoop met dat soort dingen, en als ploegmaten me proberen in de zeik te nemen voor de koers word ik chagerijnig!!! Ja bij mij ging wel lekker, balen alleen dat ik tever van achter zat toen Mesker op kop ging rijden. Na 35km probeerde ik het op een lint te trekken, alleen toen kreeg ik een gat :S dusja ff alleen gereden en toen maar later terug zakken, 3km later was het het uur van de waarheid. Zat nog achter Sander Kreder! te erg! in de 10e waaier, alleen naar de tweede gereden en op het moment dat ik daar in kwam brak het een plek of vijf voor mij, waardoor ik in d derde kwam... Balen maarja, en toen steeds meer mannen bijhalen, tot ik het op 20km van de meet probeerde, maar toen lieten ze mij niet gaan, paar km later sprong ik weg met een man van Schijndel, haalde we de districtrenner van Zuid Holland bij, en even later ook Hofland en Schellevis omdat ze voor de brug moesten wachten die openstond XD ( hadden we btw ook al een hele tijd in het zicht op een halve minuut voor ons.) en niet veel later kwam er nog twee man van achteruit aansluiten. Toen werd het pokeren, waarin ik nipt derde werd en dus 25e, maar ging dus wel aardig...

Maar mijn ploegmaat was ook zo op het koort aan het rijden, zat jij steeds bij hem? want hij had de koers nog wel uitgereden als 42e in het peloton. Btw 49e is ook aardig ondanks je niet heb uitgereden, zijn er maar 47 gefinisht he ;) op hoeveel km voor de met moest je eruit?

Ten slotte, 19e Heereveen Koga Miyata Race?
Afbeelding

joren
Forum-lid

joren 09 apr 2008 01:04

Dit weekend in Dilsen rotem was het eindelijk zover .
Heel de koers aanvallen bij de vleet .
op 3 ronde van het einde springt 4 man weg .
op 1.5 ronde van de meet ga ik op zoek naar de leiders en krijg 2 man mee .
in de laatste bocht op zo een 300 meter vd meet krijg ik aansluiting met de groep en deze waren al aan het sprinten dus ik vol door die bocht en sprinte ze allemaal los voorbij met men (stoef stoef) snelle versnelling .
als een duivel uit een doosje
1ste van de 86 deelnemers 76 km in 42.7 gem
[img=http://img187.imageshack.us/img187/392/ ... 055lf3.jpg]
[img=http://img520.imageshack.us/img520/1278 ... 064gf3.jpg]
[img=http://img520.imageshack.us/img520/2056 ... 065fj3.jpg]

rezne
Forum-lid

rezne 09 apr 2008 01:53

Alp d'Huez53:15 schreef:haha ja, ik ken dat. Morgen begint de zomeravond competitie weer op de Rielerenk en zaterdag om 15:00 is dr ook weer een wedstrijd. Ben je ook nog van de partij?

Hoeveel weken duurt die competitie? Ik wil wat wedstrijdjes rijden namelijk aankomende weken. Even kijken hoe dat bevalt :D Het is lekker dichtbij!
Let the legs do the talking
CR1 Update
Update 2

jappo
Forum-lid

jappo 09 apr 2008 09:48

Kijk maar even op www.zwaluwendeventer.nl

Ik rijd er morgen ook weer. Jij ook Siebe?

hanoskator
Forum-lid

hanoskator 09 apr 2008 16:59

maus_1990 schreef:
hanoskator schreef:hee maus! kzag je nog in de kleedkamer, ik was diegene van * hij heeft een cervelo * :) ( in Hepro outfit, van de NWVG ) zag je 25e in de uitslag staan! goed bezig, alleen wouter haan van mijn ploeg reed hem uit, de rest allemaal gelost :( knappe prestatie van jou dus! ik werd 49e :( , was echt dom bezig achterin het peloton.

Het ging op de kant en voor mij werd er gelost, dan kan je gaten dichtrijden, 3 keer dit gehad, telkens kon ik weer aansluiten gelukkig. had me kracht wel beter vooraan kunnen gebruiken :P

Was jij dat??? haha oke dan:) had je niet herkend... was wel lache daaro, bij ons is het altijd een puinhoop met dat soort dingen, en als ploegmaten me proberen in de zeik te nemen voor de koers word ik chagerijnig!!! Ja bij mij ging wel lekker, balen alleen dat ik tever van achter zat toen Mesker op kop ging rijden. Na 35km probeerde ik het op een lint te trekken, alleen toen kreeg ik een gat :S dusja ff alleen gereden en toen maar later terug zakken, 3km later was het het uur van de waarheid. Zat nog achter Sander Kreder! te erg! in de 10e waaier, alleen naar de tweede gereden en op het moment dat ik daar in kwam brak het een plek of vijf voor mij, waardoor ik in d derde kwam... Balen maarja, en toen steeds meer mannen bijhalen, tot ik het op 20km van de meet probeerde, maar toen lieten ze mij niet gaan, paar km later sprong ik weg met een man van Schijndel, haalde we de districtrenner van Zuid Holland bij, en even later ook Hofland en Schellevis omdat ze voor de brug moesten wachten die openstond XD ( hadden we btw ook al een hele tijd in het zicht op een halve minuut voor ons.) en niet veel later kwam er nog twee man van achteruit aansluiten. Toen werd het pokeren, waarin ik nipt derde werd en dus 25e, maar ging dus wel aardig...

Maar mijn ploegmaat was ook zo op het koort aan het rijden, zat jij steeds bij hem? want hij had de koers nog wel uitgereden als 42e in het peloton. Btw 49e is ook aardig ondanks je niet heb uitgereden, zijn er maar 47 gefinisht he ;) op hoeveel km voor de met moest je eruit?

Ik moest er niet uit! ik ben nieuweling, misschien raak je daardoor in de war:P , maar op het internet zetten ze maar de eerste 30 ofzo maar daar bij de jury hing er eerst een uitslagenlijst waar geen reet van klopte, alleen later hadden vet veel protest aangetekend omdat er ook gewoon mensen bij de eerste 30 stonden die er helemaal niet waren. en waren er dus 60 man ofzo die in het eerste peloton gefinished zijn. Later hing er dus wel een betere uitslagenlijst, waar nummer 94 ( ikke ) op plaats 49 stond :P maar ik kwam dus gewoon met dezelfde tijd als de winnaar binnen. Maar geen jonge renner gezien in dat groepje waar ik even in zat,

ik rij geen koga, is er niet voor nieuwelingen toch? ik rijd volgende week friesche wouden klassieker, en de week daarna omloop door het land van kleine hein.

grtz
Trainen is voor talentlozen =P

rezne
Forum-lid

rezne 09 apr 2008 22:51

Jappo schreef:Kijk maar even op http://www.zwaluwendeventer.nl

Ik rijd er morgen ook weer. Jij ook Siebe?

Ah, dat gaat dus wel even door. Als het een beetje meezit ben ik er volgende week.
Let the legs do the talking
CR1 Update
Update 2

maus_1990
Forum-lid

maus_1990 11 apr 2008 16:03

hanoskator schreef:
maus_1990 schreef:

Ik moest er niet uit! ik ben nieuweling, misschien raak je daardoor in de war:P , maar op het internet zetten ze maar de eerste 30 ofzo maar daar bij de jury hing er eerst een uitslagenlijst waar geen reet van klopte, alleen later hadden vet veel protest aangetekend omdat er ook gewoon mensen bij de eerste 30 stonden die er helemaal niet waren. en waren er dus 60 man ofzo die in het eerste peloton gefinished zijn. Later hing er dus wel een betere uitslagenlijst, waar nummer 94 ( ikke ) op plaats 49 stond :P maar ik kwam dus gewoon met dezelfde tijd als de winnaar binnen. Maar geen jonge renner gezien in dat groepje waar ik even in zat,

ik rij geen koga, is er niet voor nieuwelingen toch? ik rijd volgende week friesche wouden klassieker, en de week daarna omloop door het land van kleine hein.

grtz

Oke, nee dacht inderdaad dat je junior was omdat je over die actie in de kleedkamer begon. vandaar ;) Bij ons waren ze 11,24 en 36 dacht ik zo bij de nieuwelingen.

Koga is idd alleen voor junioren ;)
Afbeelding

alpdhuez53:15
Forum-lid
Contact

Gebruikersavatar alpdhuez53:15 12 apr 2008 12:36

Oké vet, afgelopen woensdag begon het tempo er eindelijk weer een beetje op te lijken. Vanmiddag om 15;00 op de Rielerenk een wedstrijd van twee uur. Als het weer zo blijft als die nu is dan wordt het fantastisch!

tiest
Forum-lid HC

tiest 13 apr 2008 21:15

In vierde positie in het blauw oranje shirt:
[img=http://www.brabantsewielerfederatie.nl/ ... to_445.jpg]

comebackkid
Forum-lid

comebackkid 13 apr 2008 21:39

Ah TiesT, dan ben ik na de koers samen met jou nog een stukkie met je mee gereden! Volgende keer weer gewoon hard rijden ipv afstoppen he ;-)

Zijn er trouwens nog andere sites dan die van BWF waar foto's van deze wedstrijden neergezet worden? Volgens mij rijd ik op deze foto namelijk recht voor je neus, maar weer precies uit het zicht van de camera :(

tiest
Forum-lid HC

tiest 13 apr 2008 21:47

Nee geen andere foto's.

Volgende keer moet ik eindelijk gewoon zelf is een keer voorin mee zitten. Dan hoef ik niet af te stoppen maar daar hebben we het al over gehad geloof ik:D
You're the one from Tilburg?

comebackkid
Forum-lid

comebackkid 13 apr 2008 21:50

TiesT schreef: You're the one from Tilburg?

That's me!

Plaats reactie