![Twisted Evil :twisted:](./images/smilies/icon_twisted.gif)
Muziek - Een streling voor het oor ...
-
- Forum-lid
Oeh, Pantera, Metallica. Mooi. Staat in de auto nog wel eens op. In de woonkamer wordt het minder gewaardeerd door mevrouw MeHedinges. De kinderen kunnen het gelukkig wel waarderen. Behalve als ik half headbangend voor het verkeerslicht sta, dan moet het uit ![Mr. Green :mrgreen:](./images/smilies/icon_mrgreen.gif)
Donderdagavond bij Haarlem Jazz & More (het is eigenlijk Haarlem Jazz & Less gezien de beroerde programmering) bij een heerlijk optreden van New Cool Collective geweest. Was weer een feestje. Toen mijn vrouw en ik elkaar leerde kennen eind jaren ‘90 was dit qua muziek een toevallige overeenkomst. Ik ging zomers altijd naar Bloemendaal aan Zee als ze optraden en naar Haarlem Jazz, zij ging in haar studententijd op maandagavond vaak naar Meander waar ze repeteerden.
Gelijk ook maar even een nog ontbrekende LP gekocht: Yunikon. Lekker nagenieten zo op de zaterdagochtend!
![Mr. Green :mrgreen:](./images/smilies/icon_mrgreen.gif)
Donderdagavond bij Haarlem Jazz & More (het is eigenlijk Haarlem Jazz & Less gezien de beroerde programmering) bij een heerlijk optreden van New Cool Collective geweest. Was weer een feestje. Toen mijn vrouw en ik elkaar leerde kennen eind jaren ‘90 was dit qua muziek een toevallige overeenkomst. Ik ging zomers altijd naar Bloemendaal aan Zee als ze optraden en naar Haarlem Jazz, zij ging in haar studententijd op maandagavond vaak naar Meander waar ze repeteerden.
Gelijk ook maar even een nog ontbrekende LP gekocht: Yunikon. Lekker nagenieten zo op de zaterdagochtend!
Einde volgende maand echt groot feest in Haarlem voor muziekliefhebbers (ben al maanden aan het sparenMehekachtohapi schreef: ↑19 aug 2023 11:32 Donderdagavond bij Haarlem Jazz & More (het is eigenlijk Haarlem Jazz & Less gezien de beroerde programmering)
Stap net van de fiets en lekker relax klassiekertje opgezet: Can't But A Thrill van Steely Dan (ook een vleugje Jazz)
-
- Forum-lid
Het Haarlem Vinyl Festival ja! De koffie staat klaar ![Mr. Green :mrgreen:](./images/smilies/icon_mrgreen.gif)
Best een bezig weekje achter de rug dus na het ontbijt even lekker een plaaje met een espresso voor ik wat ga doen:
De keuze is gevallen op het akoestische album The Southern Ground Sessions van Blackberry Smoke
De keuze is gevallen op het akoestische album The Southern Ground Sessions van Blackberry Smoke
-
- Forum-lid
Hier nog even nagenieten van NCC van vorige week en een album dat al lang op m’n wish list stond: Robert Cray, In My Soul. Echt een heel fijn album.
- daniel1975
- Forum-lid HC
Less is bore
Goed hoesje. Eigenlijk een ander topic ![Wink ;-)](./images/smilies/icon_e_wink.gif)
Als het waar is weer een mooi voorbeeld van correct doorslaan.
![Wink ;-)](./images/smilies/icon_e_wink.gif)
Als het waar is weer een mooi voorbeeld van correct doorslaan.