Wielerseizoen 2021
-
- Forum-lid HC
Wat me wel verbaasd is de opmerking dat Asgreen volle bak meegereden heeft.
Toen Wout, Mathieu en Kasper wegreden, heeft ie een hele tijd in het wiel van Wout en Mathieu gezeten, zonder over te nemen...
Daar heeft ie behoorlijk krachten kunnen sparen en pas toen ie alleen met Mathieu zat, heeft ie wel meegereden.
Toen Wout, Mathieu en Kasper wegreden, heeft ie een hele tijd in het wiel van Wout en Mathieu gezeten, zonder over te nemen...
Daar heeft ie behoorlijk krachten kunnen sparen en pas toen ie alleen met Mathieu zat, heeft ie wel meegereden.
Op de heuveltjes net niet goed genoeg. Wat zal die balen dan P-R is verplaatstwasbeer2006 schreef: ↑05 apr 2021 08:07
Zo,n Haller, als ie dit nog een paar keer doet wint ie ook een keer een mooie koers.
Campagnolo Ultra Dork
- daniel1975
- Forum-lid HC
Ook dat is wielrennen
Ik denk (net als velen) dat VDP beetje teveel hooi op zijn vork heeft genomen en teveel met krachten heeft gesmeten in Italie. Ogenschijnlijk vind hij dat zelf niet heel erg. Plezier hebben is ook belangrijk.
Ik denk (net als velen) dat VDP beetje teveel hooi op zijn vork heeft genomen en teveel met krachten heeft gesmeten in Italie. Ogenschijnlijk vind hij dat zelf niet heel erg. Plezier hebben is ook belangrijk.
Less is bore
Een journalist zei dat ook tegen hem, zijn reactie : maar ik wel gewonnen !daniel1975 schreef: ↑05 apr 2021 09:55 Ook dat is wielrennen
- boswielrenner
- Forum-lid
Spannende koers. Ik geloof het niet dat de Quickstep zegt dat Asgreen demarage het plan was. Volgens mij was het plan dat Flippo ook mee zou kunnen en dan zouden ze met twee in de finale rijden, om Aert en VDP uit te kunnen spelen. Dat flippo niet kon en Asgreen voorop zou komen met VDP en Aert was volgens mij niet de bedoeling. Dat Asgreen alsnog wint was een verrassing. De sterkste rijder (en beste fiets ) heeft gewonnen, maar ik was wel verbijsterd dat VDP de sprint niet won.
Tarmac SL7 S-works Disc
Tarmac SL6 Pro Disc
Tarmac SL6 S-works
Specialized Epic 29
Tarmac SL6 Pro Disc
Tarmac SL6 S-works
Specialized Epic 29
- daniel1975
- Forum-lid HC
Ik refereerde inderdaad naar dat interview.alstro schreef: ↑05 apr 2021 10:13Een journalist zei dat ook tegen hem, zijn reactie : maar ik wel gewonnen !daniel1975 schreef: ↑05 apr 2021 09:55 Ook dat is wielrennen
Onderstaande tweet geeft trouwens wel heel goed de idioterie van de UCI momenteel weer:
Less is bore
Er is een petitie gestart over het drinkbussen reglement. Benieuwd of de uci wil luisteren. Feit is dat voor veel kinderen zo’n drinkbus veel waarde heeft. Dat onthouden ze heel lang. Mijn zoon kreeg ooit het petje van Hincapie aan de start van de RVV. Zoveel jaren later weet mijn zoon dat nog steeds.
https://secure.avaaz.org/community_peti ... s/?tJOSgib
https://secure.avaaz.org/community_peti ... s/?tJOSgib
Gewoon een website opzetten waar een ploeg vrijwilligers werft om bidons aan te nemen langs het parcours. Stuur ze een mooi hesje, dat zal de sponsor met veel plezier betalen.
Een leuke manier om contact met je fans te onderhouden en het probleem is opgelost.
Ook een goed excuus om in coronatijden langs het parcours te staan .
Een leuke manier om contact met je fans te onderhouden en het probleem is opgelost.
Ook een goed excuus om in coronatijden langs het parcours te staan .
Campagnolo Ultra Dork
-
- Forum-lid
Ga gewoon bij zo'n wegwerpzone staan met je koter voor het 'life-changing' moment van het oprapen van een bidon.
Schär kan wel op social media een verhaal ophangen over wat de Polti-bidon voor hem betekende... Maar hij gooit nu nooit meer een bidon zomaar weg.
En over 'de kinderen'... Ik moet toch de wereld/het milieu redden voor 'onze kinderen? Nou, laat die wielrenners ook maar hun bijdrage doen.
Schär kan wel op social media een verhaal ophangen over wat de Polti-bidon voor hem betekende... Maar hij gooit nu nooit meer een bidon zomaar weg.
En over 'de kinderen'... Ik moet toch de wereld/het milieu redden voor 'onze kinderen? Nou, laat die wielrenners ook maar hun bijdrage doen.
- Enzzo
- Forum-lid HC
Geweldig idee Ernie! Paar sneltesten er tegenaan gooien en je hebt inderdaad ook weer wat ambiance langs het parcours.
Alleen jammer dat het klassieker seizoen al weer bijna ten einde is.
Wat Gio Lippens zei snijdt trouwens wel hout vind ik. Het is totaal buiten proportioneel wat er gebeurt nu.
Alleen jammer dat het klassieker seizoen al weer bijna ten einde is.
Wat Gio Lippens zei snijdt trouwens wel hout vind ik. Het is totaal buiten proportioneel wat er gebeurt nu.
Nijdig over 't stuur Van uwen driewieler gebogen Ge waart nog kind
Ge ving nog nie veel wind
Ge ving nog nie veel wind
Interessant vermogensgrafiekjes van VdP en Asgreen tijdens de sprint.
https://www.nieuwsblad.be/cnt/dmf20210405_93696205
https://www.nieuwsblad.be/cnt/dmf20210405_93696205